Digift — Serwis Do Tworzenia Elektronicznych Kart Podarunkowych

Jestem Inna, mam 31 lat, Digift — moje pierwsze starcie. Jestem jednym z założycieli produktu i odpowiedzialny za jego rozwój. Wcześniej pracowała jako dyrektor ds. marketingu w branży IT-firmy „”. Pomysł stworzenia projektu Digift urodziła się dwa lata temu.

Chcieliśmy stworzyć produkt, który byłby interesujący dla współczesnego nabywcy i . Powinien łączyć w sobie wszystkie światowe trendy w handlu nowoczesnego. , mobilność, digital — i u nas to się udało. Digift to rozwiązanie do przetwarzania, sprzedaży i odbioru elektronicznych kart podarunkowych. Produkt znajduje się na styku technologii finansowych i lojalności.

E-karta podarunkowa — jest to wygodne. Taką kartę można kupić w internecie bez wycieczki do sklepu — prezent przyjdzie na e-mail — a można wysłać pracowników firmy dla wszystkich oddziałów, zmniejszając koszty logistyki prezentów do zera. Istnieje opinia, że karta podarunkowa motywuje bardziej efektywne, niż pieniądze, tak jak zostanie ona przeznaczona na siebie, a nie na opłatę rachunków bieżących (kredyt hipoteczny, produkty i tak dalej).

Sama karta podarunkowa to kod w e-pocztówki. Detalistom dajemy możliwość uruchomienia sprzedaży takich kart za pomocą łatwej instalacji widgetu na swojej stronie internetowej. Jeśli w sklepie już są karty podarunkowe, to możemy z bieżącym , jeśli nie — oferujemy swoje usługi w zakresie wydania i obsługi karty. Mamy i B2B-produkt — online-katalog dla klientów korporacyjnych, a także kobiecy top mapa Digift.

W odróżnieniu od konkurencji, zwracamy szczególną uwagę na marki rozwiązania i personalizacji prezentu. Widget, karty zgłoszenia, wszystko jest ułożone w firmowym stylu, sklepu lub firmy przejmującej w trybie online. Teraz współpracujemy z markami „M. Wideo”, „Gorset”, „Pokaz”, „Córki-Synkowie”, „”, „”, „Dziecięcy świat” i innymi. Kilka dużych marek znajdują się na etapie połączenia. Mamy silny zespół.

To eksperci z firmy „” z doświadczeniem w rozwoju i wsparcia dużych sklepów internetowych (na przykład, „Tolerancyjny” i „Eldorado”). Obecnie poszukujemy inwestycji na promocję gotowego produktu, jego powiększanie i rozwój. Wierzymy w to, że elektroniczny prezent może być osobisty, jak i w to, że w perspektywie wszystkie karty zostaną zaprezentowane w formie elektronicznej, a plastik i papier będą tylko możliwymi opcjami nośników.

Czytaj Więcej: google.co.uk/software-engineering.html

Dodaj komentarz