„Dlaczego Nie Podjąć Właściwą?”: Miller Oskarżyła Bud W Lekkomyślności Kampanii Reklamowych

Miller Lite rozpoczęła kampanię reklamową, w której ironizuje nad hasłem konkurencyjnego Bud Light „Weź jedną teraz” („Raise one to right now”). Oświadczenie w reklamie Miller Lite brzmi tak. „Bud Light wzywa wziąć jedną teraz, ale dlaczego by nie wziąć prawidłowe?” W jednym z oświadczeń w reklamie Miller Lite czytamy. „Bud Light zaprasza do przyłączenia się do ich przyjęciu. Przyjdź, a my przyniesiemy Miller Lite”.

Również w reklamie standardowy slogan Miller Lite z „Więcej smaku, mniej stopni” w „Więcej smaku, mniej węglowodanów”. W banku Miller 3,2 grama węglowodanów, a w Bud — 6,6 g. Nowa reklama Miller Lite kontynuowała użyć slogan „pisze się inaczej, bo się gotuje inaczej”, który po raz pierwszy zabrzmiał w marcu 2016 roku.

Komunikat zwraca uwagę na pisanie „Lite” (zamiast „Light”), który marka korzysta z 1975 roku. W tym czasie firma stała się pierwszym masowym producentem piwa o niskiej zawartości alkoholu. Przedstawiciele agencji 180LA, które zrealizowało projekt, potwierdziły, że marka Miller Lite zajął bardziej agresywną postawę. W reklamie podkreślona różnica między konkurencyjnymi markami piwa.

Zdaniem szefa działu marketingu MillerCoors Davida Kroll, reklama Bud Light „kontynuuje swój stary podejście, ukryty za powierzchowne humorem”. Skomentował działalność promocyjną konkurenta. Po pierwsze, ukrywają produkt za demonstracja stylu życia „braciszkiem” w kampanii Up for Whatever. Następnie są one ukryte za obrazami gwiazd w reklamie Bud Light Party.

Teraz ukrywają się za logo, choć w rzeczywistości ta marka — nie więcej, niż „piwo dla przyjaciół”. Kroll wspomniał dwie kampanie reklamowe Bud Light. W jednej z nich amerykańska – Amy Schumer i aktor Seth Rogen w humorystyczny sposób opowiadają o najważniejszych problemach społecznych, takich jak równe prawa dla kobiet i homoseksualistów. A w reklamie, poświęconej National football league w USA, firma reklamuje ograniczoną serię piwa w puszkach z logo drużyn piłkarskich.

AdAge pisze, że w ostatnich latach firmy MillerCoors i A-B InBev (właścicielem marki Bud), nie podają w reklamie marki siebie prawo. Program publikacji zasugerował, że reklama Miller może stać się początkiem „beer wars”. Przedstawiciele właściciela Bud skomentował reklamy Miller, skierowane przeciwko swojej marki.

Jesteśmy dumni, że Bud Light nadal jest najpopularniejszą marką piwa w USA. Jednak nigdy nie byli zadowolonymi, dlatego firma nadal pracować i dawać klientom świeży smak, który im się podoba. W reklamie dla National football league możemy po prostu przedstawili „zespołowe” puszki po piwie w oczekiwaniu na sezon super bowl.

Wiceprezes ds. marketingu A-B InBev tak reaguje na ataki. Bud Light Party — najbardziej włączone w kontekst reklamy, jaką kiedykolwiek wyprodukowała firma.

Dodaj komentarz