Dlaczego SaaS-produkt Warto Porównać Z Konkurencją

Porady przedstawiciela agencji marketingowej Red Rocket Cyryla Worobjow. Wybór odpowiedniego SAAS-decyzje nieuchronnie związana z oceną alternatyw. Można zostawić potencjalnego klienta ze swoimi myślami sam na sam, a można pomóc żądaną wnioski.

Istnieje co najmniej trzy argumenty, dlaczego warto zachować analiza konkurencji w otwartym dostępie. U ciebie zawsze będą lidy, którzy dokonali wyboru na rzecz konkurencji. Oprócz zrozumiałych kryteriów (cena, funkcje, możliwości techniczne, wsparcie i tak dalej) jedną z możliwych przyczyn — niepoprawne porównanie produktów w wyniku różnej struktury cen i opisów funkcji. Nabywcy trudno to dane do jednego rodzaju i porównać wartość.

Jeden z wariantów rozwiązania — udostępnić dane analizy konkurencji w otwartych źródłach (strona internetowa, blog, prezentacja i tak dalej) — w ten sposób przechylić szalę na swoją korzyść w bezpośrednim porównaniu z konkurencją. Opcje wykonania:

Formstack, jedno z rozwiązań do tworzenia formularzy online, wykorzystuje oddzielne strony dla porównania z takimi konkurentami jak Typeform, Wufoo i tak dalej. Wskazują one na korzyść swojego produktu w kontekście porównania funkcji i dodają opinie prawdziwych użytkowników. Podobne porównanie od rosyjskiej systemu CRM Bitrix 24 przeciw Box.

Firma HubSpot, która tworzy rozwiązania dla marketingu i sprzedaży b2b w sektorze, dodaje porównaniu oficjalne badania rynku i praktyczne aktówki przejścia od jednego produktu do drugiego. System zarządzania zadaniami rozwoju Jira oprócz porównaniu przypomina o możliwości bezbolesnego przejścia z rozwiązań konkurencji. Kolejna CRM-system PipeDrive porównuje swój produkt z kilkoma konkurentami.

Platforma do automatyzacji marketingu Mautic śmiało porównuje swoją open-source rozwiązanie z wszystkimi platformami. Wszystkie one koncentrują się na swoją unikalną propozycją sprzedaży i prywatne korzyści w funkcjach i serwisie. Oczywiście, nikt nie traktuje minusy — odwrotną stronę takiego porównania.

Dlatego dodatkowo potencjalny klient trafi na „niezależne” zabaw porównań produktów, z którymi też lepiej pracować. Zapytania oraz marki i konkurencji — to szansa, aby zebrać dodatkowe o wysokiej jakości ekologicznej ruchu. Sprawdź statystyki wyszukiwań w panelach webmasterów na ruchu.

Na pewno tam jest frazy typu: Dla zapytań z odpowiednią ilością ruchu, można utworzyć oddzielne strony porównania. Pozostałe pogrupować w rozumieniu i stworzyć dla nich wspólne strony.

Mieć zobowiązanie wobec klienta bezpieczniej. Aby przedstawione informacje były aktualne, trzeba okresowo sprawdzać, aktualizować i . Tak, to będzie stale obowiązującym procesem. Zabijamy dwie pieczenie na jednym ogniu.

Prowadzimy rzetelny monitoring konkurencji dla wewnętrznych potrzeb i raz pokazujemy, jak wygląda nasz produkt w porównaniu z konkurentami dla klienta. Ważne. Należy podać datę, na którą są aktualne. Należy skonsultować się z prawnikiem na temat możliwości wzmianki innych markowych produktów i znaków towarowych na swojej stronie internetowej.

Wyślij własne aktówki, w wyniku których udało się znacznie poprawić (lub wręcz pogorszyć) wskaźniki projektu, na cases@vc.ru. Ciekawe eksperymenty na pewno trafią na strony w kategorii „Aktówki”.

Dodaj komentarz