Eksperyment: Agencja Reklamowa Red Keds Na Dwa Lata Uchyla Się Od Festiwali, Konferencji I Ocen

Drugi rok prowadzimy ciekawy eksperyment. Środa. Agencje bardzo przywiązane do rynkowe mechanizmy promocji. To festiwale, oceny, wszelkiego rodzaju konferencji. Nie ma bezpośredniego dowodu na to, że wysiłki dają wynik jakości w zyskach agencji.

Hipoteza. Firmy nie będzie gorsze od tego, że agencja przestanie zajmować się promocją za pomocą instrumentów rynkowych, a także uwolnić się więcej czasu na dbałość o klientów. W rezultacie zwiększy się jakość.

Przez ostatnie dwa lata nie wystąpił, może być, najwyżej w pięciu konferencjach. I to działo się to dlatego, że bardzo mnie prosili, albo to był warunek barteru. Jeśli porównywać, to wcześniej nie występował chyba w dwóch-pięciu konferencjach w miesiącu. Plus, to robili nasi pracownicy. W ten sposób ilość występów od agencji było to jakoś impregnowane off skalę.

Dwa lata nie podajemy pracy na festiwale. Ostatni raz robiliśmy to na wiosnę w 2014 roku. Więcej nie podawano żadnej pracy ani na jeden festiwal.

Ostatnie dwa lata nie uczestniczymy w badaniach ocen. Nie wypełniamy ankiety, nie gdzieś wychodzimy na , nie robimy nic, aby podnieść naszą pozycję. Nawiasem mówiąc, do 2015 roku byliśmy w pierwszej dziesiątce praktycznie wszystkich list i regularnie dostarczali informacje o nas. Półtora roku temu rozstaliśmy się z PR-menedżerów agencji.

Cały rok pracowaliśmy bez żadnych wydań z naszej strony. Co stało się jasne. , bez długich rozważań.

A na razie kontynuujemy swój eksperyment, i staje się całkiem jasne, że mocno branżowe narzędzia nie wpływają na zysk firmy. W większym stopniu znaczenie ma jakość projektów, które wychodzą z agencji. Trzeba też przyznać, że nawet jeśli jakość projektów średnie, festiwale, oceny i inne narzędzia promocji dodają ci wartości w oczach niektórych klientów. Ale prostej konwersji i zwrotu nakładów nadal nie ma.

Czytaj Więcej: google.co.uk/blog/panda-indoor-positioning-app-for-social-discovery/

Dodaj komentarz