Google Stworzył W Paryżu Quest W Rzeczywistości, Które Można Przejść Tylko Z Pomocą Produktów Firmy

. Jeden z przykładów — korzystanie z Google tłumacza. Na ścianie znajdują się plakaty z tajemniczymi wiadomościami, napisane w językach obcych. Norweski, duński, chiński i japoński. Uczestnicy muszą rozszyfrować ich za pomocą serwisu.

Okulary wirtualnej rzeczywistości Google Cardboard powinny pomóc znaleźć trzy symbole, aby odblokować laptopa — tajne znaki ukryte w krajobrazach formatu 360°. Wyszukiwarka potrzebować podczas odszyfrowywania z kłódką, aby znaleźć przedmiot, zamknięty w sejfie. Uczestnicy będą uczyć się daty premiery dwóch filmów „Gwiezdne wojny” i „powrót do przyszłości”. Przy dodawaniu liczb pojawi się prawidłowa odpowiedź.

Usługa Google Cultural Institute, poświęcony promocji kultury i sztuki za pomocą technologii, pozwala ogląda obrazy w formacie HD. Gracze muszą znaleźć klucz, schowany w kapeluszu kobiety z obrazu w tle, wykorzystując kontroler Kinect.

Google Hangouts pomoże porozmawiać z postacią Julią, która daje wskazówki do prawidłowej odpowiedzi. Główny cel — uratować zespół digital-artystów, zamkniętych w warsztacie, aby mogli zaprezentować swoją pracę w centrum artystycznym w Paryżu. Uczestnicy muszą odblokować obiekt, który sprawi, że dzieło zakończone.

„Ta kampania pokazuje cały potencjał aplikacji i produktów za pomocą potężnych trendu — mówi dyrektor We Are Social Sandrine . — Łączymy ludzi jak online, jak i offline. Kampania odzwierciedla twórczy wizja Google France i oznacza początek długoterminowej strategii eksperymentów i innowacji w ciągu następnego roku”. 25 maja pięć gwiazdek YouTube należy przeprowadzić transmisję na żywo o swoim przebywania w pomieszczeniu i podzielić się wrażeniami.

Czytaj Więcej: average cost of software development

Dodaj komentarz