Historia Lokowanie : Reklama W Filmach „powrót Do Przyszłości 2”, „Skok” I „Świat Wayne A”

Brandchannel. Niedawno gazeta Vulture oskarżył producentów napojów w tym, że z powodu ich aktywności w 1980 roku lokowanie stało się zbyt wiele w nowoczesnych filmach. Ponieważ to właśnie pan stał u początków Pepsi Entertainment Group i organizowały noclegów w , jak uczciwe wyglądają te ataki?. Brett Brown. Zawsze łatwo oskarżyć liderów branży, które sprawiają, że reklamy najbardziej, mam nadzieję, najlepszy sposób.

Częściowo producentów napojów bezalkoholowych łatwo wyróżnić się na tle innych, bo im najłatwiej użyć lokowanie produktów. Puszki z napojami małe i nadają się do barów, restauracji i piknik — prawie do każdego miejsca. Taki model reklamy była sukcesem, bo zwierzęta nie trzeba było przepisać w scenariuszu. Można było wszędzie postawić napój.

Jak pewnie pamiętacie, jak łatwo i naturalnie bohaterowie filmów trzymają w rękach napój. Trudno sobie wyobrazić, żeby bohaterowie „” (1989 -1998) w ogóle nic nie pili. W każdej serii ktoś szedł do lodówki wyciągnąłem z niego napój i powoli pił go do końca sceny. Wtedy pracowałem i zauważyłem, że bank w ręku relaksuje. Aktorzy zdenerwowani i im trzeba było coś zrobić ze swoimi rękami, aby się uspokoić.

Obejrzałem wiele filmów na kanale Turner Classics — tam wszyscy palą. Oczywiście, to sponsorowane firmy tytoniowe — dawali aktorom tyle papierosów, ile ci chcieli. Również to robił działania artystów zrelaksowany. Jakie są wasze ulubione projekty z lokowania , oprócz Pepsi?. Jednym z najbardziej skutecznych projektów była reklama BMW.

Moja firma współpracuje z producentami samochodów po partnerstwa z Pepsi. Jesteśmy promowane Mini Cooper w filmie „włoska robota” (2003). W końcu u nas była reklama tych samochodów. Gdy Charlize Theron i Mark Wahlberg (wykonawcy głównych ról w filmie — ok. Red.) sterują maszyną tak, jak pokazano w filmie, okazuje się bardzo skutecznie.

Data premiery obrazy też zagrała nam na rękę. W tym czasie wiadomo było tylko to, że BMW zamierza wypuścić nowy model. Firma otrzymała tak wiele przedpremierowe, że musiała zwiększyć produkcję.

Szczerze mówiąc, to właśnie samochody były gwiazdami filmu. Trudno było to osiągnąć. Daliśmy grupie zdjęciowej kilku mechaników, aby naprawiać auta, bo według scenariusza samochody uderzały o coś. Początkowo twórcy „Napadu po włosku” chcieli dostać pieniądze za adware osób, ale odpowiedzieliśmy. „Mamy zamiar dać 32 maszyny i mechaników na pełny etat.

Na tym chyba wszystko”. Nie zawsze jesteś w takiej pozycji w negocjacjach. Jak rozwija się lokowanie produktów. Może być na nim pokładają duże nadzieje w związku z rozwojem Netflix i innych usług z modelem subskrypcji?.

Ja z wielkim zainteresowaniem śledzę digital-umieszczenie w klasycznych filmach i produkcjach telewizyjnych. Czytałem gdzieś, że jest już dostępna. Myślę, że będzie narażona na wiele kwestii prawnych, które dotyczą ochrony znaków towarowych i praw autorskich. Istnieje kilka firm, które mogą to zrobić, i usłyszymy o nich w najbliższym czasie.

Czytałem kilka badań, w których czytamy, że lepiej uruchomić film podczas pokazu, niż pokazać się w nim produkt. Myślę, że sytuacja się zmieniła. Wspominam w czasie, gdy produkty nie był on wprowadzany w show ogóle. U każdej sieci swoje standardy, które robili lokowanie produktów ryzykowne. Na przykład, producent piwa mógł rozwiązać kontrakt reklamowy, gdy zauważyłem, że na samym show pokazują produkt konkurenta.

To zmieniło się w dużej mierze w czasach „”, w którym produkt był częścią show. Scenarzyści powiedzieli, że bohaterowie nie mogli żartować po prostu nad abstrakcyjnymi produktami. Co byś powiedział tym, którzy mają zamiar wejść w twój biznes.

Wiele marek zaczynają robić własne filmy. Czy kiedykolwiek próbowałeś zaoferować takiego Pepsi. Mój biznes wymaga opieki. Do wynajęcia lokowanie zawsze trzeba być tu, w Hollywood, bo relacje — to bardzo ważne.

Właśnie je robię więcej, niż czymkolwiek innym. Przeprowadził wiele badań mojego konkurenta Coca-Cola, która mieści się w filmach już od ponad 20 lat, zdałem sobie sprawę, że przedstawiciele marki o wszystkim umawiają się telefonicznie i nigdy nie spotykają się osobiście. Mój sposób negocjacji — dać przedstawicielom zabaw coś więcej. Na przykład, dla aktorów i producentów z dziećmi nie pasowało przede wszystkim cukierkowe imprezy.

Zawsze był tam, gdzie nie było Coca-Cola. Od tamtej pory wszystko się zmieniło. Facet, który teraz jest ta marka, kiedy to pracował dla mnie i robił świetną robotę. Wcześniej nie chcieliśmy wypuszczać filmy. Ale chcieliśmy pomóc ich producentom poprawić kina.

W Pepsi zablokowali środki ze sprzedaży w krajach „Żelaznej kurtyny”. I nie mogliśmy dostać pieniądze stamtąd. Zapytałem. „Czy mogę ich używać tam?” Nasz zespół mówiła twórców filmów. „Mamy $20 tysięcy, a my pomożemy twojemu filmowi tylko jeśli dasz nam to zrobić”.

My wiele razy proponowali pomoc w produkcji filmów, ale firmy nie były zainteresowane w tym. Usłyszeliśmy o tym, że Pepsi jest obecna w Hollywood, gdy wyszła słynna scena lokowanie w filmie „Świat Wayne a” (1992). Jak to się stało.

Chcę przypomnieć, że Pepsi uzupełniał ten odcinek. Kiedy Wayne otrzymał własny show i stał się gwiazdą, on zaczął mówić, że nie zamierza sprzedawać reklamy lub brać udział w niej. Wtedy Rob Lowe powiedział mu, że albo będą robić reklamy, lub wróci do swojej piwnicy w Aurora. W scenie Gars trzymał pudełko Pizza Hut i był ubrany w Reebok.

W tym czasie ja również reprezentował interesy Reebok. Wtedy Mike Myers powiedział o tym, że Pepsi — „wybór nowej generacji”. Ta fraza była świetnym zakończeniem sceny, na którym uwagę widzów. Nie wiedziałem o umieszczeniu aż do momentu premiery filmu.

Wtedy Pepsi zatrudniła nowego dyrektora ds. marketingu i zdecydowaliśmy, że weźmiemy udział w filmie. A potem wyszła ta scena, o której nie wiedziałem, dopóki nie zobaczyłem. Szef uznał, że to było świetne. Lokowanie produktów nie był tak dobrze znany, jak teraz. Ja bym nie mógł zaplanować tę scenę lepiej.

Dodaj komentarz