Historii Rosjan W „Mapach Google, Reklama Społeczna „śmieci Wysp” Redesign „Gazprom-media” I „Megafonu”

Nowości w zakresie reklamy i marketingu w ciągu ostatniego tygodnia. Google i Agencja inicjatyw strategicznych uruchomiliśmy projekt, który opowie o historiach sukcesu rosjan, którzy realizowali swoje pomysły w biznesie, kulturze, społecznej lub naukowej poza Moskwy i Petersburga. Historii takich projektów pojawią się w „Google Maps”.

Ubiegać się ze swoją historią lub informacją o innym projekcie można na stronie platformy „z Dala od stolic” do 3 października 2017 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w kilku kategoriach. Rosyjski turystyka, produkcja i rzemiosło, szkolenia i rozwój, społeczna usługi, sport i zdrowy styl życia, kultura i nowoczesne technologie. „Megafon” ogłosił . Firma zaktualizowała firmowy styl i uruchomiła kampanię reklamową.

W ramach nowej strategii operator będzie poruszać się na „cyfrowych klientów”, powiedział dyrektor ds. marketingu strategicznego Światosław . Częścią rebrandingu została także nowa taryfa linia „Włącz się”, uruchomiony wiosną 2017 roku. „Megafon” zaprezentował nowy slogan „Zaczyna się od ciebie” i logo, które już zaczęły być wykorzystywane w kampaniach reklamowych i społeczności operatora w sieciach społecznościowych. Instagram uruchomił Stories reklamowy format Canvas, który jest używany w Facebook.

Pozwala on dodawać w „historii” interaktywne publikacje, które zawierają zdjęcia, filmy wideo i animacje. Również jako reklamy będzie można korzystać z „historii”, zrobione wcześniej. Do tworzenia promocyjnych „opowieści” będą dostępne funkcje aparatu sekcji Stories. Maski, bumerangi i narzędzia do rysowania. Firma „Gazprom-media” przeprowadziła redesign logo i identyfikacji wizualnej.

Rozwój nowego stylu zajmowała się firma BBDO Branding. Zaktualizowany marki został stworzony około roku. W „Gazprom-media” powiedział, że redesign jest związana z rozszerzeniem produkcji firmy oraz wzmocnienie pozycji na rynku. Według szefa BBDO Branding Olgi , nowe logo jest „jedną dynamiczną konstrukcję”, gdzie kreska symbolizuje „synergii przedsiębiorstw” przedsiębiorstwa, a strzałka — „przywództwo, rozwój i skala działalności”.

Facebook połączy Ads Manager i Power Editor w jednolitą platformę reklamową o nazwie Ads Manager. Nowy interfejs będzie wdrażany stopniowo. Jeśli reklamodawca używa Power Editor, to w procesie tworzenia reklamy i zarządzania nią jest nie zauważy zmian. Jeśli firma korzysta z Ads Manager, to staną się dostępne nowe funkcje, takie jak sprawdzanie robocze obiektów i nowy proces tworzenia reklamy.

Google AdWords poinformował o uruchomieniu „Zestawień” — nowe narzędzie, za pomocą którego będzie można przeglądać skonsolidowane sprawozdanie finansowe na całym konta. Innowacja będzie dostępna dla wszystkich reklamodawców do końca września 2017 roku. Podsumowanie stanowi zestaw kart, na których wyświetlane są wybrane wskaźniki. W niej można dodawać tabele, wykresy i uwagi do nich.

Aby utworzyć zestawienie, należy nacisnąć „Raporty” w górnej części strony, aby otworzyć kartę „Podsumowanie” i nacisnąć przycisk „+Podsumowanie. Facebook poinformowała o uruchomieniu Crisis — nowej partycji w portalu, w którym gromadzone są informacje o ostatnich sytuacjach awaryjnych, a także realizowane szybki dostęp do funkcji Safety Check, pomocy społecznościom i pozyskiwania funduszy dla wsparcia poszkodowanych. „Yandex.Direct” dodał w interfejs tworzenia reklam w stanie określić, w jednym oknie maksymalną cenę kliknięcia na wszystkie warunki, aby szybciej wysłać reklamę na moderowane i rozpocząć pokazy. Teraz, ustawiając maksymalną stawkę i zapisując ogłoszenie, można automatycznie wysłać na moderowane lub pokazy.

Po co na stronie kampanii można już wyznaczyć indywidualne stawki dla różnych warunków wyświetlania. Wszystkie zmiany w rozkładzie pojawią się około 21 września 2017 roku. Facebook opublikowała standardy i zasady dotyczące monetyzacji treści w sieci społecznej. W nich oznaczony, jakie wydawcy mogą zarabiać na Facebook i jakie materiały mogą oni publikować. Normy te również będą miały zastosowanie do tych banera , w których ważny jest kontekst.

„Yandex.Market” stał się aktualizować aktualne informacje o ofercie sklepów za półtorej godziny, a nie za 3-5 godzin, jak to było wcześniej. Z interfejsu „” zniknęła opcja „Nie wziąć pod uwagę preferencje użytkowników”, a targetowanie behawioralne stał się koniecznością dla wyświetleń reklamy w mediach. Statystyki „” pokazuje, że targetowanie behawioralne generuje reklamodawcom 84,6% docelowych przejścia na strony internetowe i 88% konwersji we wszystkich tematów, gdzie można go użyć. Wyłączenie tego ustawienia kampanii tracą więcej niż połowa klientów docelowych.

W mobilnej platformie analitycznej myTracker pojawiła się funkcja porównania raportów. Teraz każdy utworzony raport można porównać z analogicznym za poprzedni okres lub ustawić odstęp czasu spośród predefiniowanych. Dzień, tydzień, miesiąc, 90 dni lub rok. Dane prezentowane są w formie tabeli. Pozwala to nigdzie nie podawać ważnych informacji.

YouTube po raz pierwszy uruchomił kampanię, skierowaną właśnie na pozyskiwanie reklamodawców. Reklamy są nadawane na YouTube, Twitter, LinkedIn i innych miejscach. Rolki demonstrują możliwości ich rodziców dla reklamodawców i pokazują, jakie odbiorców firmy mogą w nim ogarnąć. Reklama trwa od sześciu sekund i dłużej.

Za pomocą krótkich filmów z YouTube, chciał pokazać, jak skuteczne są te „skompresowane formaty. Kampania potrwa sześć tygodni. W dodatku do online-reklamie w ciągu dwóch tygodni będą również wykorzystywane dużych płyt i plakatów, połączone z obchodami imprezy Advertising Week. Google wprowadził zmiany w AdWords, aby zachować możliwość śledzenia konwersji w przeglądarce Safari po uruchomieniu Intelligent Tracking Prevention (ITP) przez firmę Apple. Od września 2017 roku Analytics.js zapisuje informacje o kampaniach AdWords w pliku cookie _gac.

Plik ten pozwala uzyskać bardziej dokładne informacje na temat interakcji klienta z firmą. Reklamodawcy, którzy związali swoje konta w AdWords i Google Analytics, nie zauważą żadnych zmian. Google będzie informować o konwersjach z Safari za pomocą nowego pliku cookie.

Dla reklamodawców, którzy nie związali swoje konta w AdWords i Google Analytics lub wyłączone nowy plik cookie, AdWords będzie korzystać z symulacji, aby obliczyć konwersji z Safari, które mogły wystąpić w ciągu 24 godzin od ostatnich odwiedzin witryny przez użytkownika poprzez ogłoszenie w przeglądarce Safari. Marka produktu leczniczego „Imodium” po raz pierwszy na rosyjskim rynku przyciągnął gwiazdy do oświetlenia problemy biegunki. Twarzą kampanii reklamowej została Masza , znany bloger i podróżnik. W rolkach, kiedy jej stylista lub operatora zdarza się zaburzenia żołądka i to zagraża przyszłym pracy, lek natychmiast rozwiązuje wszystkie problemy. Brytyjski agencja AMV BBDO oferował użytkownikom stać się obywatelami wysp Thrash.

W oceanie Spokojnym naprawdę istnieją wyspy, składające się w całości z odpadów z tworzyw sztucznych. Agencja postanowił przekształcić je w pełni państwo, aby zaznaczyć w ten sposób skalę problemu i przypomnieć, że wymiary śmieci wysp na oceanie już przekraczają obszar Francji. Zespół zaprezentował własną walutę z jednostką debris (z języka angielskiego — śmieci), a na banknotach portretował ginących zwierząt morskich. Również dla Trash Isles stworzone flaga, znaczki pocztowe i paszportu.

W ramach akcji agencja zamieściła na petycję Change.org w chwili pisania notatki ponad 100 tysięcy podpisów. Każdy podpisał się jej staje się obywatelem wysp, agencja zamierza skierować wyniki petycji w ONZ. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz