Instagram-bloger Irina Gorbaczowa Firmy Budowlanej „SZCZYT” Serią Własnych Zabawnych Filmów

Strona w Instagram — to wirtualny model domu 141 w Warszawskim autostrady. Każda publikacja wygląda jak okno, a razem stanowią całościowe fasada domu. W każdym „oknie” znajduje się historia jednego z mieszkańców pomieszczenia, w których odgrywa Irina Gorbaczowa. Oprócz starych obrazów, które aktorka regularnie prezentuje na swojej osobistej stronie, pojawiły się nowe.

Pies z kotem i kobieta. Firma planuje regularnie publikować treści na stronie, dodając nowe „piętra”. Wszystkie filmy Gorbaczowa wymyśliła sama. SZCZYT jest „Wszystko w domu z Iriną „.

Czy kobieta, która życie, a zwłaszcza tych, którzy nie zapomnieli o jej dzień. Wideo opublikowano SZCZYT. Oficjalne konto (@gkpik) 24 Maja 2016 w 4:15 PDT. Miło, do cholery, do pracy w projekcie, w którym gwiazda wykonuje całą pracę za ciebie. Wymyślając tę historię, chcieliśmy maksymalnie zachować ulubieńcem pisma Ireny, a nie tylko inwestować „, ” w usta kolejnej gwiazdy.

Irina podjęłam wyzwanie i zrobiłam wszystko po swojemu, za co jesteśmy jej bardzo wdzięczni. Budujemy nowe domy, koncentrując się na młodą publiczność, i to, oczywiście, odbija się w komunikacji. Po wizycie naszego wirtualnego domu, stworzonego wraz z Ira i drużyną Leo Burnett Moscow, wielu młodych ludzi upewnią się, że w rozwoju pracują ci, którzy są w temacie”.

Dyrektor kreatywny Leo Burnett Moscow Ivan powiedział vc.ru o procesie i pierwszych wynikach. Irina zapaliła się historią o wirtualny dom @gkpik na instagram, zamieszkałych różnymi postaciami. Cała kampania reklamowa grupy „SZCZYT” rozwija się wokół tematu relacji („#”, „w domu, z którymi nie chcę się rozstawać”). Dlatego chcieliśmy zbudować „na żywo” dom z żywymi ludźmi — nie jest ograniczony randki i wyznań, a zobacz na temat relacji jest znacznie szerszy.

Napisał serię skryptów. Miejscami dialogi, miejscami . Irina wzięła ich za podstawę i zrobiłam wszystko po swojemu. Niektóre historie , niektóre zmutowały bardzo mocno, jednocześnie pojawiły się całkiem nowe.

Kreatywny zespół był obecny na planie, ale proces nie był podobny do produkcji zwykłego . Irina wchodziła w obraz, w firmie z asystentem operatora w przyjemny jej przestrzeni, zdejmowała, a następnie rzuciła się do przyczepy, aby przygotować się do nowego trybu. Za dzień zdjęciowy udało się wykonać około 25 opowiadań, z których 15 wybraliśmy dla pierwszych pięciu „pięter” w domu @gkpik.

Irina sama wszystkie rolki, a staraliśmy się nie czepiać się, aby zapisać swój ulubiony styl, a nie przekształcić nudne . W wyniku ogłoszenia przez pierwsze dwie godziny na koncie @gkpik pojawiło się ponad 10 tysięcy nowych abonentów. Ilość polubień i komentarzy jesteśmy zmęczeni liczyć, bo rosną jak na drożdżach. Na razie jedynym narzędziem promocji był najbardziej logiczne.

Irin zapowiedź na jej stronie w Instagram, który w chwili pisania podań zdobył 35 tysięcy polubień. Dalej będą rodzimych narzędzi portalu.

Czytaj Więcej: google.co.uk/software-engineering.html

Dodaj komentarz