Jak ICQ, „Beeline”, „Vkontakte” I Inne Rosyjskie Marki Uczestniczył W Manekina Challenge

ICQ uzupełniła flash mob animowane naklejki z wizerunkiem korony, błyskawic, ognia i serca, a także pokazała proces fotografowania akcji. „Yandex” opublikowała wideo z opisem. „Praca w „Onecie” nie zatrzymuje się ani na chwilę, ale kiedy przychodzi #MannequinChallenge, pozostaje tylko z boku też”.

. Firma zdjęła wideo w swoim biurze w „Domu Singera”, pokazując pracę i wypoczynek pracowników. Podczas gdy jedni drukują dokumenty na drukarce i udają się do gabinetu z laptopem, inni piją kawę, grają w tenis stołowy i wideo w hełm wirtualnej rzeczywistości.

. W filmie „” pracownicy piją kawę, patrzą w okno i „perfumy” siebie. Restauracja raper Timati Black Star Burger zdjął swoich gości, kelnerów, znajdujących się na ulicy ludzi i samego muzyka.

W filmie BlaBlaCar nie mogli z boku też tylko zwierzęta. Rosyjska agencja Catzwolf Digital oprócz pracowników pokazywał zamrożone przedmioty i płyny. „wypływającą wodę, „spadające” szklanki, „plamy” kawa.

. Inna agencja Iwill demonstrował piłki, zaskoczony pracowników i ludzi, zorientowanych na żarówki.

Klub Soho Rooms utrwalił w swoim pomieszczeniu tancerek, kucharzy, barmanów i artystów. Moje ulubione @sohoroomsofficial było nierealne!# #soho #sohovoice #sohorooms chłopaki ,jesteśmy najlepsi. Wideo opublikowano Aleksandra Kabajewa (@sashakabaeva_official) 14 Listopada 2016 w 6:10 PST. Gospodarstwa GS Group wynajął biuro od recepcji do .

. Studio fotograficzne pokazała pracy podczas sesji zdjęciowej.

Firma budowlana „Murowany klub” przeprowadziła według własnego biura. W wideo marketingu firmy Qmobi „latają” komórkowe, pracownicy jeżdżą na krzesłach i gra w rzutki.

.

Dodaj komentarz