Jak Południowokoreański Klon Snapchat Zyskuje Popularność W Azji

Snow — aplikacja opracowana przez Naver, która jest również właścicielem popularny w Azji kurierska Line. Aplikacja została wydana we wrześniu 2015 roku, z chwilą opublikowania go pobrać około 30 mln razy. W Snow użytkownicy wymieniają się wiadomości, robią selfie, tworzą i kręcą filmy z użyciem filtrów. Gazeta The New York Times pisze, że głównym czynnikiem popularności Snow stała blokada Snapchat w Chinach, największym rynku regionu.

Również u amerykańskiego aplikacji nie ma przedstawicielstwa w Azji, a jego lokalizacji zajmują się tłumacze. Jeśli wcześniej sukces w USA oznaczał dla starcie popularność w reszcie świata, to teraz duże firmy z Chin, Korei Południowej i Japonii szybko zajmują wolne nisze, pisze ” The New York Times. Wydanie Digital Trends jest przekonana, że program stał się popularny nie tylko ze względu na blokady Snapchat, a i dzięki swoim filtrów. W Snow ich ponad sto, podczas jak u amerykańskiego odpowiednika tylko 15. W aplikacji dostępne są specjalne filtry dla użytkowników z Azji.

Z tradycyjnym alkoholem napojem soju, koreańskich pop-gwiazdy, postacie anime i . Również Digital Trends zwraca uwagę na obecność w Snow filtrów, niedoskonałości z twarzy i podkreśla, że aplikacje z takich możliwości jest bardzo popularne w Azji. The Verge pisze także, że w celu promowania Snow stawia na swoje filtry. Gazeta wspomina, że istnieje plast użytkowników, którzy robią selfie i kręcą filmy z filtrami w korei południowej aplikacji, a wysyłają ich w Snapchat.

The Verge przyznaje, że deweloperzy Snow wiedzą o tym i celowo wzywają ludzi do dzielenia się treścią w Facebook i Instagram. Seoul Space zwraca uwagę na to, że koreańczycy często używają Snow, kiedy piją z przyjaciółmi. W ten sposób wielu użytkowników dowiedzieć się o programie od swoich kumpli, i Snow staje się coraz bardziej popularny, uważa gazeta. Również aplikacja stała się znana w Azji w dużej mierze dzięki koreański pop-gwiazd, które są im podczas TELEWIZYJNEGO show i umieścić swoje selfie i wideo z różnych filtrów do sieci społecznościowych, pisze Seoul Space.

V, uczestnik grupy Bangtan Boys. Sukces Snow — dobrym przykładem dla innych firmach Azji, który pokazuje, jak trzeba wychodzić na rynek globalny, uważa, że The New York Times. Gazeta cytuje słowa Tima Co, szefa funduszu venture capital, specjalizującego się w koreańskich starcie. Jest pewien, że po sukcesie Snow południowokoreańskie firmy zwrócą swoją uwagę na Chiny.

„Przez długi czas w celu południowokoreańskich przedsiębiorców było wyjście na rynek USA. U nich nic nie działało, tak jak oni nie posiadali amerykańską kulturą pracy, nie mieli powiązań w USA, oni nawet nie znali języka angielskiego, — powiedział Che — teraz Chiny obsesję na punkcie korei południowej kulturze, to szansa dla lokalnych firmach wyjść na rynek, który jest znacznie większy i bardziej przyjazna, niż amerykański”.

Dodaj komentarz