Jak Przyciągnąć Wykonawców Na

Porozmawiajmy o postawieniu wykonawców na . W artykule „10 sposobów na zawartość niestandardowych, jeśli nie chcesz podawać numer 10 w nagłówku” wskazują, że materiał wskazane powiązanie z aktualnym tematem. Chodź na temat weźmiemy za podstawę serial „Gra o Tron” i zestaw rekrutów na Wartę na Ścianie. W rzeczywistości procesy są podobne. Zebrać, opowiedzieć o swoich zaletach, ujednolicić, szkolić, wyróżnić najlepszych i pozbyć się najgorszych.

Jeśli nie oglądaliście ten serial — po prostu pomijaj akapity kursywą. W poszukiwaniu sentinel trzeba objechać brytania i przyciągnąć na Ścianie każdego, kto włada mieczem. Szlachetnych panów wyczynów, chłopom obiecać codzienną porcję zupy, bandytów ocalić od szubienicy. Z góry ocenić wielkość potencjalnej bazy wykonawców i podejmij decyzję, jak będzie przyciągać — masowo lub indywidualnie. Mocno zastanówcie się, czy warto wchodzić w reklamy kontekstowej, jeśli terminach usługi mają tylko 100 firm na rynku.

I odwrotnie, osobiste spotkania i indywidualne oferty nie można dostosować, jeśli masz więcej niż dziesięć tysięcy potencjalnych wykonawców. W obu sytuacjach musi być wyraźny obietnicę. Praca z pozwoli wykonawców znacznie obniżyć ich koszty. Przykład pierwszy — zmniejszamy wydatki na marketing. Oferujesz zmniejszyć budżet na reklamę i wziąć na siebie pozyskiwanie i przetwarzanie leadów, a także budowanie systemu lojalnościowego i powrotu nabywców, jak to sprawia, że Delivery Club, który usuwa z restauracji ból poszukiwania klientów.

Przykład dwa. Obniżenie progu wejścia. Można wejście na rynek internetowy — usuniecie potrzebę tworzenia własnej strony internetowej. Ebay daje możliwość stworzenia w sobie kompletny sklep nie z pobudek charytatywnych. Dla nich to potężny akcelerator wprowadzania nowych sprzedawców, którzy będą w stanie oferować tanie loty, w tym poprzez zmniejszenie wydatków na programowanie i obsługę własnej strony internetowej.

Przy pozyskiwaniu wykonawców na „Szczęście dla Wszystkich” na: W Straży każdy jest równy, niezależnie od jego przeszłości. Wszyscy noszą czarne, jeść ze wszystkimi braćmi, honorują prawa. Przy parafii na Ścianie przeszłość ma mało wartości, hierarchia dla wszystkich jedna. Z góry zastanów się, jakie informacje będziesz zbierać o wykonawcach.

Idźcie z dwóch stron. Co jest ważne dla potencjalnego klienta w momencie podejmowania decyzji o zakupie i jakie informacje będą przydatne dla ciebie jak . Im bardziej rynek, tym więcej informacji, należy do klienta, aby dokonać ostatecznego wyboru. Ważne jest, czy dla klienta zdjęcie wykonawcy. Ubezpieczenie.

Opinie poprzednich klientów. Jakie jeszcze rzeczy, specyficzne dla danego rynku, są niezbędne dla użytkownika?. Na „Szczęście dla Wszystkich” przewoźnik-prywatny właściciel w zasadzie nie może rozpocząć licytację za zgłoszenie, jeśli nie pobrał minimalny zestaw dokumentów. NIP, zdjęcie swojego dowodu osobistego, skan prawa jazdy. I im więcej informacji zapewnia wyższy poziom niezawodności — wewnętrzna skala, która pokazują zaufanie do przewoźnika ze strony naszego marketplace.

W rzeczywistości, profil przewoźnika wewnątrz „Szczęście dla Wszystkich” — to prawdziwy mały stronę ze zdjęciami kierowcy i jego floty, opinie, przelewem korzyści. Im więcej informacji zawiera, tym więcej zamówień w stanie uzyskać. Bądź przygotowany na to, że wielu wykonawców nie będą chcieli oddawać informacje. Nawet w świecie, gdzie aplikacje do zamawiania taksówek już proszą o dostęp do otwartych kart przeglądarki, wielu ludzi jeszcze nie znane otwierać swoje dane.

Tutaj warto pokazać, jakie korzyści otrzymają po ujawnieniu tych lub innych informacji. Braci Straży trzeba szkolić. Organizowanie zabaw dla walk na miecze, bibliotekę z książkami, umieścić w widocznym miejscu kodeks w nadziei, że ktoś będzie przestrzegać. Niezbity fakt — prawie wszyscy ludzie korzystają z najnowszych osiągnięć w dziedzinie maszyn obliczeniowych dla odsłon filmów z . Naiwnie myśleć, że opracowany przez ciebie funkcjonalność od razu wpadnie w ręce artystów, będą one badane i wykorzystywane tak, jak wy robicie.

Każda innowacja wymaga odrębnej kampanii marketingowej wewnątrz . Mały kontrolną w pomocy: Kawałek strony „Narzędzia dla przewoźnika” na „Szczęście dla Wszystkich”: W straży w górę służbie idą tylko ci, którzy na to zasługują. Oczywiście, jeśli potomek arystokratycznej rodziny, ci łatwiej stać się Lordem Dowódcą,.

Ale jeśli chcesz, to miejsce może zająć i zwykłym bękartem. Wraz z rozwojem twojej marketplace pojawi się pewną pulę wykonawców, którzy będą regularnie brać dużą ilość zamówień, a przy tym sprawnie je wykonywać. Twoim najważniejszym zadaniem jest wspierać ich i pozwolić silne, aby stać się silniejszym. Na „Szczęście dla Wszystkich” wdrożyliśmy system „Sokrates”. Tak, to nawiązanie do „Platona”, który wiele osób lubią dyskutować, ale nie wiele osób wie, że jego nazwa to skrót od „opłata za tonę”.

Podobnie jak „Sokrates” to skrót od nudne- „redukcja kosztów”. „Sokratesa” otrzymują przewoźników, którzy wykonują określoną ilość zamówień, a przy tym mają wysoki wskaźnik pozytywnych opinii. Dla nich komisja „Szczęście dla Wszystkich” spada. W ten sposób wspieramy najlepszych wykonawców. Jest druga strona medalu.

Im krótszy top twoich wykonawców, tym większe potencjalne ryzyko. Jeśli twój zależy od 5 firm, co będzie, jeśli jutro trzy z nich rozwiną się i odejdą. Utrzymanie najlepszych, ale stale pracuje nad rozszerzeniem topu. Wszystko w Straży — bracia. Ale nie tolerujemy.

Wraz z rozwojem zakładasz nowy ekosystem, który stopniowo powierzchnia u starych lasów. Naturalnie, wielu mieszkańców nie chcą się zmieniać i będzie wszystkimi siłami zaatakować. Przy tym złe wykonawcy często mają wiele pozytywnych cech. Są aktywni, świadomi już innych wykonawców cięcia w temacie ich nie boją techniczne terminy typu „API” lub „push-powiadomienia”. Ale pozbycie się ich będzie.

Główne niebezpieczeństwo w takich użytkownikach — szybkie rozprzestrzenianie się tej „toksyczności”. Nauczyć się „” złych facetów ważniejsze wsparcia dobrych. Jasno-żółty (cm. Logo) przykład — starcie w posprzątać HomeJoy, który przyciągnął 40 milionów dolarów i upadł podczas skalowania. Bali się wziąć na siebie wszelkie ryzyko związane z czyszczenia i zalały bazy niskiej jakości wykonawców, którzy zostawiali po sobie kurz, plamy, w podziale naczynia i inne rzeczy, które źle komponują się z „nowym słowem w „.

I tu zadziałała nieprzyjemne, ale odwieczne logika. Jeśli połączyli zamawiającego z wykonawcą, wykonawca dałem dupy — w oczach klienta winni będziesz tylko ty. Na szczęście ta zasada działa i odwrotnie. Tak, że jeśli mądrze powiedziano wykonawców swoje zalety, dali im rozkazy i wręczyli działające narzędzia z instrukcjami, to na wyjściu dostaniesz miłość klientów do swojego produktu.

Czytaj Więcej: startup developer

Dodaj komentarz