Jak Wybrać Smm-, Jeśli Nic W Tym Nie Rozumiesz?

SMMplanner

Z jednej strony, co tu jest do rozumienia – jest grupa, treści, bierz i rób. A z drugiej strony – jeśli chodzi o codziennej ciężkiej pracy, większość „specjalistów” nie spełniają oczekiwań. Zwykle bardzo trudno jest zrozumieć, czym jest człowiek, kiedy po raz pierwszy go . Dlatego napisałam kilka parametrów, na które warto zwrócić uwagę. Tak więc, przed tym jak się wziąć do pracy specjalista smm, upewnij się, że:

Dobrze, jeśli tak. Źle, jeśli nie.Dlaczego. Smm- bez to osoba, która będzie przeprowadzać eksperymenty i testowanie narzędzi w ramach kampanii reklamowej, na widowni, pod marką i za swoje pieniądze. W przypadku nieudanych testów cały negatyw walą się na firmę, i to stracisz klientów, a nie smm-kierownik. Ja już dawno wprowadziła formułę określenia niekompetentnego specjalisty, który nazywam „od progu”.

Jeśli osoby ubiegającej się o rolę w dziale marketingu i reklamy (w tym i smm) od progu zaczyna opowiadać o narzędzia, ani nie zadając ani jednego pytania i nie słysząc cały swój dział sprzedaży wraz z księgowym, zepchnąć go w szyję. Jeśli mu nie interesuje twój biznes, klienci, to po co ci taki pracownik. Lepiej wziąć osoby bez doświadczenia, ale z wielkim pragnieniem, aby rozwijać się wraz z firmą, niż płacić człowiekowi, który z lekceważeniem odnosi się do swojej pracy. Środowisko kształtuje człowieka. A jeśli chodzi o pracowników działu marketingu online, można powiedzieć, że cyfrowy środowisko kształtuje człowieka.

Umiejętność kompetentnie których możecie następnie zmienić przepływy informacji w taki sposób, aby jednym z pierwszych, aby otrzymywać aktualne informacje o zmianach i innowacji, uczyć się nowych aktówki i mechaniki kampanii reklamowych, które odbyły się wczoraj, a nie dwa lata temu – ważna jakość w SMM. Marketing rozwija się tak szybko, że warto się zrelaksować – i jesteś już na tyle historii, a młodzi i ożywiony kieruje twoich klientów. Aby być dobrym filtrem, musimy być świadomi tego, jak się sprawy mają w ogóle, a w szczególności. Tak więc, na przykład, w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej warto dać pierwszeństwo tym, którzy opiera się na potwierdzonych faktów i statystyki, zamiast pięknych przemówień i obietnicami złotych gór. Najbardziej aktualne informacje na temat marketingu w sieciach społecznościowych jest publikowana w języku angielskim.

I ten, kto stara się być najlepszym w swojej dziedzinie, na pewno czyta strony na ten temat w języku angielskim. Nawet jeśli ciężko i póki co on nie rozumie o co chodzi, ale jak w tym kawale o kaktus i myszy – płacze, kłujący, ale nadal tłumaczyć. Już uzyskały wybór anglojęzycznych stron internetowych, koniecznie dodaj je do widoku zakładki. Właśnie z blogów zagranicznych agencji i guru smm dowiadujemy się o tym, że jutro europejskie lokalne strony internetowe o reklamie. I nie zawsze w tłumaczeniu można zobaczyć to, co chciał powiedzieć autor oryginalnego artykułu.

Bardzo często na anglojęzycznych stronach internetowych zorientowanych strategii promocji w sieciach społecznościowych, oryginalne sposoby projektowania treści, podstawowe zasady pracy smm-specjalisty. Każdy specjalista smm z głową i doświadczeniem przed pójściem na rozmowę kwalifikacyjną, zapoznaje się z firmą w sieciach społecznościowych. On monitoruje istniejące kanały promocji i komunikacji z publicznością, patrzy jak urządzone są posty w grupach, jak odpowiadają na komentarze, przebija statystyki przez podmioty i szuka punktu wzrostu dla projektu, z którym ma pracować. Taki spec już w ramach rozmowy kwalifikacyjnej wyda kilka pomysłów o tym, jak i gdzie rośnie w zależności od celów firmy, zaznaczy chwile i szczere , powie, jak rozwiązać konkretny problem, z którym masz do czynienia i ten problem zobaczył jeszcze podczas monitorowania.Nie tylko można wybrać pracownika, ale pracownik wybiera firmę dla siebie, pamiętaj o tym. Niekoniecznie wszystkie z tych punktów powinny zbiegać się w jednym pracowniku – można odrzucić, że to wprowadzą z czasem.

Często pytałam u swoich znajomych, jak oni zdobywają ludzi w firmie, według jakich kryteriów oceniają eksperci. W większości wszystko schodziło na kluczowym parametrze – musi ci być wygodnie pracować z tym człowiekiem. I tak, bez względu na fenomenalne zdolności nie posiadał pracownik w ramach zawodu, jeśli on nie szanuje kulturę korporacyjną, nie przestrzega terminów i nie dotrzymanie obietnicy – żadne talenty nie uratują go przed zwolnieniem. Walentynki , autor telegram kanału Digital Eva.

Czytaj Więcej: the lean startup ebook

Dodaj komentarz