Kaspersky Lab Opublikował Film W Stylu Thrillera Psychologicznego Na Temat Zagrożeń Sieciowych

Bohaterowie filmu, którzy aktywnie korzystają z internetu do komunikowania się, pracy i zarządzania finansami, nagle zdają sobie sprawę, że ich życie się zmieniło. U jednego mężczyzny kradną cenne dane, u innego zdejmują z konta wszystkie pieniądze, dziewczynę zapisują za pośrednictwem kamery internetowej i publikują jej taniec w sieci. „Za swoje bezpieczeństwo trzeba walczyć” — mówi lektorem. Redakcja vc.ru dowiedziałam się u dyrektora kreatywnego agencji Friends Moscow, na jaką publiczność nastawiona jest kampania, jak zespół przybierała formę historii, do czego wałka potrzebna znak „16+” i jaka jest główna idea wideo.

Przed nami stała zadaniem — zrobić adaptację do nowego globalnego pozycjonowania Kaspersky Lab, w którym użytkownicy w formie manifestu twierdzą, że teraz im nie zaszkodzić. Ale w trakcie badania zdaliśmy sobie sprawę, że zachodnia publiczność bardzo różni się od naszej. Nie jest tajemnicą, że nasze życie z każdym dniem coraz głębiej wnika w gadżety, jednak w Rosji mało kto zastanawia się na temat bezpieczeństwa w internecie.

W tym zakresie własna publiczność odstaje od zachodniej, gdzie taka wiedza już powstało. U nas ludzie do tej pory kojarzy antywirus z ochroną żelazka (komputerów), nie zdając sobie sprawy, że dzisiaj ataki skierowane nie na komputery, a na ich właścicieli — osobiste, konta. Dlatego głównym zadaniem było powiedzieć, że broniąc swój gadżet, człowiek w pierwszej kolejności chroni samego siebie, i zademonstrować zagrożenia.

Dzisiaj internetem i urządzeniami cieszą się wszystko — począwszy od pięcioletnich dzieci, a kończąc naszymi babciami i dziadkami. W filmie chcieliśmy pokazać wszystkie te odbiorców. Nie chcieliśmy zrobić film całkiem w czoło, pokazując złych hakerów i jakieś fizyczne zagrożenia. W tym zakresie pomógł nam reżyser Lena , poprzez scenariusz bardziej subtelny, bliżej psychologiczny , gdzie widz proponuje się samemu domyślić niektóre zakręty (jak w scenie ze studentką, gdy my nie opowiadamy, co zobaczyli jej koledzy ze szkoły).

Chcę szczególnie podziękować Kaspersky Lab za to, że zespół zaufała nam — dzięki temu udało się zrobić bardziej płaski „” film. Co do rzeczy, które nas inspirowały, to tu nie obyło się bez „Czarnego lustra”, „Pana Robota”, atmosfery, ale przede wszystkim nas inspiracją prawdziwe życie. Każdego dnia pojawiają się informacje na temat nowych włamań i ataków na użytkowników i firmy.

Film początkowo nakręcony dla publiczności internetu, więc promocja jest dość standardowe — sieci społecznościowe i . Napis „16+” — jest to mały trick, aby zainteresować użytkownika. Jakaś imitacja zwiastun filmu — kiedy człowiek zaczyna oglądać film „Ochrona życia w sieci”, on myśli, że to kolejny film, a w końcu okazuje się, że chodzi o jego własnym życiu.

Dodaj komentarz