Kolorowe Komentarze Do Facebook I Ryby Dla Samotnych Gości Belgijskiego Hotelu

Nowości w zakresie reklamy i marketingu w ciągu ostatniego tygodnia. Google uruchomił beta-testy funkcji reklam. Od końca sierpnia ograniczona liczba reklamodawców w USA i wielkiej Brytanii zaczęły otrzymywać zaproszenia na udział w nowym programie. Na razie nie wiadomo, czy testy rozszerzone na inne kraje.

LinkedIn wprowadza wyświetlenia reklam użytkownikom portalu na innych stronach internetowych i w aplikacjach. W trakcie eksperymentu z pracą Audience Network obserwowali wzrost liczby unikalnych wyświetleń na 3-13%, a unikalnych kliknięć — do 80%. W ramach programu LinkedIn współpracuje z wieloma systemami giełd, w tym MoPub, Rubicon i Sharethrough. Facebook testuje możliwość dodawania kolorowego tła w komentarzu dla anglojęzycznych użytkowników. Testowanie odbywa się w ograniczonej skali.

Możliwość dodawania kolorowego tła jest dostępna tylko w aplikacji mobilnej Facebook. Przy tym kolorowe komentarze widzą wszyscy użytkownicy portalu — i na urządzeniach mobilnych i komputerów stacjonarnych. Wirusowego popularność zdobył chwyt marketingowy belgijskiego hotelu. W 2013 roku w hotelu Charleroi samotny klientom zaczęli oferować niezwykłą usługę — dostępna rybę, która będzie rozjaśnić ich samotność. Kampanię zauważyłam digital-specjalista z Nowej Zelandii Michelle Cook.

Po tej publikacji o dowiedzieli się na całym świecie. Firma badawcza Influenster rozmawiała 13 tysięcy kobiet pokoleń X, Y i Z o tym, jak i gdzie oni wolą otrzymywać firmowy treści. Jednym z głównych wzorców — treść musi być autentyczne. Ponadto, wszystkie grupy wiekowe wolą przeglądanie firmowej treści na smartfonach. Najbardziej znane źródła firmowej treści — social media i blogi firm.

Młode kobiety wolą widzieć firmowy treści w Instagram, starsze pokolenie woli Facebook, YouTube równie dobrze odnoszą się wszystkie grupy wiekowe. Agencja BBDO, przeprowadził kampanię w Instagram Stories, wygrywając cechy formatu pionowego. Użytkownik obserwuje, jak dziewczyna robi remont w wąskim, pionowym korytarzu. Stopniowo przestrzeń zamienia się w wygodny i przyjemny pokój, w którym dzieci siedzą za niewielkim biurkiem i malują na ścianach. W trakcie pojawiają się podpowiedzi i doping komentarze.

HP do początku nowego roku szkolnego wydała film o złożoności relacji ojca i córki-nastolatki. Tata rano budzi dzieci do szkoły, mama pomaga zebrać dla dziewczynki obiad, a następnie fotografuje ojca z córką na pamięć. Przed wyjściem z domu tata zdąży wydrukować zdjęcie na niewielkiej drukarce HP i dać zdjęcie dziewczynki. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz