Liderzy Opinii, Standardowe Nagłówki I „za Darmo” Na Banerze: Co Sprawia, że Dzielenie Się Materiałem Na Portalach Społecznościowych

Tak jak akcje HupSpot udział w aukcji giełdowych, autor doprowadził prawdziwe dane. Mimo to, względne wartości są prawidłowe. Pracownicy HupSpot przeprowadzili A/B-testy bannerów prowadzących do witryny. Wariant A zawierał dopisek o „darmowej rozdaniu” sekretów, a opcja b — nie.

W rezultacie, rozwiązaniem z obrazem I dzielili w dwa razy częściej. zauważa, że pierwszy banner zachęcał użytkowników do działania, a ponieważ stał się bardziej skuteczne. Firma nadal testować podejście i zawsze widziałam jeden i ten sam wynik — użytkownicy w dwa razy lepiej reagowali na baner z promocją.

pisze, że odkrycie to radykalnie zmieniło spojrzenie firmy na treści. Przedstawiciele HubSpot analizowane artykuły, w których znajdował się przycisk „udostępnij” i artykułu bez tego przycisku. Materiały z pierwszej grupy były bardziej popularne niż z drugiej. , że zespół projektu miło było znaleźć potwierdzenie tej hipotezy w danych.

Senior marketing manager platformy HubSpot radzi nie pisać przycisku „podziel się” wewnątrz absolutnie wszystkich materiałów. „Nie warto zmuszać użytkownika dzielić się treścią, jeśli on tego nie chce. Najczęściej używaliśmy przycisk „podziel się” obok cytatów i ciekawych statystyk” — pisze .

pisze, że jeśli w jakimś portalu konta podzielili się więcej niż w innym, to nie znaczy, że to właśnie ona przynosi najwięcej ruchu. HubSpot przeprowadzili eksperyment, zamieszczając linki do materiałów w trzech portalach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook i Twitter. Ale firma nie ilość wpisów, powołując się na materiał, a skuteczność zabaw. Im więcej osób przeszło na link, opublikowanym w portalu, tym bardziej zauważalny ona miała dla firmy.

C za pomocą narzędzia do analizy blogów Filament zespół HubSpot tropił skuteczność każdej sieci społecznej. Wyniki HubSpot. W ten sposób, choć w sieciach społecznościowych taką samą liczbę ludzi wspólnych materiałem, ilość przejść na stronę może się różnić o więcej niż dwa razy.

Dlatego senior marketing manager HubSpot radzi patrzeć nie tylko na ilość wpisów w sieciach społecznościowych, a na ich skuteczność, która jest równa ilości kliknięć w link na ilość linków. W tym eksperymencie pracownicy HubSpot próbowali ustalić normy malejącej odsłon każdego artykułu. Firma opublikowała około trzy materiału w tygodniu.

W pierwszym cyklu średnia liczba notatek z linkami do artykułu było 203, a dwa tygodnie później — 264 i tak dalej. Przy tym całkowita liczba wzmianek wszystkich materiałów HubSpot rosła. W marcu 2015 roku wydanie HubSpot opublikowała materiał o codziennym życiu Benjamina Franklina. Do lipca 2015 roku notatkę z materiałem złożył 181 razy, a w ciągu dnia w sieciach społecznościowych pojawiło się jeszcze 244 linki do tego artykułu.

Okazało się, że dyrektor HubSpot podzielił się tym materiałem na swojej stronie. W rezultacie łączna liczba publikacji, powołując się na artykuł w sieciach społecznościowych trzykrotnie za trzy miesiące. Po tej noclegów średnia liczba czytelników bloga firmy wzrosła o tysiąc użytkowników.

Fakt wygląda to oczywiste, ale po wypadku z materiałem o Benjaminie Franklinie autorzy HubSpot zaczęli myśleć podczas pisania materiału, podzielił się im lider opinii. Zespół HubSpot odkryła magię tytułu takiej struktury. Najbardziej popularne artykuły platformy, którymi podzielili się z ponad dwóch tysięcy razy, mieli nagłówki.

Najpopularniejsze artykuły na stronach Forbes i Entrepreneur.com miały taką samą strukturę nagłówka. wyjaśnia, że sukces tytułu polega na tym, że ludzie chcą przejąć zwyczaje ludzi, obdarzonych tymi lub innymi cechami. Użytkownicy chcą być bardziej wydajne i skuteczne, otrzymywać pozytywne opinie w sieciach społecznościowych. Dlatego skupiają się na tych, kto posiada takie cechy.

Dzięki temu odkrycie autor HubSpot David napisał artykuł „15 nawyków treści menedżerów na światowym poziomie”, która stała się najpopularniejszą w 2015 roku. Platformę HubSpot wykorzystała do promocji firma SideKick, która opracowała rozszerzenie Google Chrome w celu zwiększenia efektywności pracy z pocztą e-mail. Celem treści strategii SideKick — zmaksymalizować ilość pobrań i instalacji produktu firmy.

W dłuższej perspektywie firma liczyła, że im więcej razy linki do artykułów firmy zostaną umieszczone w sieciach społecznościowych, tym więcej użytkowników otrzyma rozszerzenie. Ale w trakcie eksperymentów przedstawiciele SideKick sobie sprawę, że wpisy w portalach społecznościowych nie zwiększają ilość użytkowników aplikacji. Dane wykazały, że najbardziej popularne materiały nie doprowadziły największą liczbę użytkowników. Kolega opracował plan B2B2C-strategii.

Pracownicy SideKick zaczął pisać artykuły, które miały większy stosunek do produktu, i tworzyć wspólne marketingowe firmy z innymi markami. pisze, że zastosowanie wyników eksperymentów z content marketingiem okazało się skuteczne właśnie w przypadku z publicznością HubSpot, ruch platformy wzrosła o 241% za osiem miesięcy. Pisze on, że wszystkie przedstawione techniki pozyskiwania odbiorców należy sprawdzić dokładnie na widowni konkretnej marki.

Dodaj komentarz