Mniej Picia I Gości W Biurze: Od Jakich Bonusów Dla Pracowników Odmówić Firmy Na Całym świecie

W maju 2016 roku serwis Dropbox ogłosił o redukcji premii dla pracowników. Firma zrezygnowała z siłowni, pralni, przeniosła obiad dla pracowników godzinę później i ograniczyła ilość ich gości. Środki te pozwolą zmniejszyć koszty o ponad 37 dolarów mln w roku.

Robert Polak (Roberta Polyak), szef działu pomocy technicznej firmy Shoplogix, uważa, że wydawać $25 tysięcy rocznie na pracownika — nieodpowiedzialne. Dziewczyna pisze. „Pracownicy szybko przyzwyczajają się do bonusów i przestają uważać je za coś super. Bonusy stają się powszechne, a pracownicy oczekują coraz więcej nowości”.

Firmy wydają ogromne pieniądze na stworzenie komfortowych warunków pracy. Według Newsbomb, Google tylko na obiady dla swoich pracowników spędza $80 mln rocznie. Dropbox nie jest jedyną firmą, która zdecydowała się obniżyć koszty w podobny sposób.

Instrukcja obsługi notatek Evernote pozbawiony swoich pracowników szeregu bonusów. Spółka odmówiła zapłaty regularnego sprzątania domów pracowników. Zasilanie w biurze stała się skromniejsze. Evernote zrezygnował z jednej usługi dostarczania posiłków i teraz współpracuje z kilkoma dostawcami. Również serwis teraz nie rekompensuje pracownikom ładowania samochodów elektrycznych.

Canadian Natural Resources — kanadyjska firma naftowa — zrezygnowała z kawiarenki, zamiast tego stwierdziła w swoich biurach kuchenki mikrofalowe. Poza tym zmniejszył ilość filiżanek z kawą, a płace spadły o 10%. Firma zdecydowała się na to nie dla oszczędności.

Tym samym podręcznik uratowało pracowników od cięć, informuje Bloomberg. Pracownicy ConocoPhillips stracili bezpłatnych soków i . Kierownictwo koncernu naftowego również przestało dopłacać podwładnym za $1500 na rozwój osobisty.

Crescent Point Energy odwołała letnie pikniki i postanowiła spędzić wigilii skromnie. Operacyjny, dyrektor firmy Neil Smith (Neil Smith) zauważył, że to pozwoliło zachować pracę niektórym pracownikom. Zrezygnować z kosztownych podróży służbowych musiał pracowników kompanii naftowej Cenovus Energy. Jednak uniknąć cięć nie udało — prace stracili 1340 osób.

Dążenie do cięcia kosztów nie jest omijany i takiej dużej firmy jak Google. W korporacji postanowiła nie płacić pracownikom zakup samochodów. Stało się trudniejsze do uzyskania zezwolenia na przeprowadzenie imprez od kierownictwa. Oprócz tego, zmniejszyła się liczba pozycji menu kawiarenek Google, zostały ograniczone godziny pracy kawiarni.

Taka oszczędność pozwoli firmie zaoszczędzić dziesiątki milionów dolarów, podkreśla ” WSJ. Podręcznik ShortStack — usługowej, tworzącej narzędzia do wizualizacji Facebook, również postanowił zmniejszyć wydatki firmy. obiady dla pracowników stały się obejść firmy zbyt drogie.

Dyrektor generalny Jim (Jim Belosic) zaproponował kolegom coroczną wypłatę w wysokości trzech tysięcy dolarów za odstąpienie od wspólnych lunchów. Jednak zespół postanowił zachować tradycję, choć bez nagrody. Szef firmy, poszedł podwładnym na spotkanie, zauważając, że wspólne posiłki dają pracownikom możliwość jeszcze lepiej poznać i zrozumieć siebie.

BetterWorks — platforma zajmująca się tworzeniem programów premiowych dla pracowników, — szacuje się, że firmy wydają na premie dla pracownika od $25 do $800 na miesiąc. Największe koszty ponoszą firmy finansowe i firmy media i IT sektorów, informuje Paige Craig (Paige Craig), dyrektor generalny serwisu. Wiele firm zmniejszają wydatki na świadczenia dla pracowników, ale nie rezygnować całkowicie z bonusów nie planują. Jim zauważa, że pomimo dążenie zaoszczędzić, tradycja piątkowych / obiadów, imprez i przyjęć w jego firmie i tak się utrzyma.

Zdaniem młodego człowieka, takie dodatkowe możliwości komunikowania się z kolegami ważne. Każdy pracownik powinien mieć świadomość, że jego i doceniają jego pracę.

Czytaj Więcej: frontend developer

Dodaj komentarz