„Nie Bądź Roboty”: Lekcje żywej Komunikacji W Sieciach Społecznościowych Od Innocent, Groupon I „Tinkoff Bank”

uważa, że marki muszą prowadzić konta w serwisach społecznościowych tak, że to sprawia, że człowiek. Trzeba żartować, odpowiadać na e-maile, rozmawiać z publicznością — słowem, robić wszystko tak, jak i zwykły użytkownik. „Nie bądź robotami” — pisze. Jej zdaniem, przy pisaniu publikacji należy unikać sztucznych słów kluczowych i .

pisze, że notatki na Twitterze nie muszą przypominać prasowe. Ona zauważa, że techniki, które działają w reklamie lub w dziennikarstwie, są nieskuteczne w przypadku pracy w portalach społecznościowych. radzi pisać wiadomości tak samo, jak do znajomego. Wyrażania myśli krótko, prosto i z przyjazną intonację.

Aby zilustrować swoje zdanie, opowiada historię. Wyobraź sobie, że na imprezę przyszli dwaj. Jeden nie opowiada o własnych sukcesach. Inny ciągle żartuje i zastanawiał się, co u was słychać.

Potem masz związany rozmowę na jakiś wspólny temat. Kogo z tych dwóch facetów chcesz zobaczyć ponownie. Ten przykład pokazuje. Ludzie chcą, aby z nimi rozmawiał.

Marki warto zwrócić się do każdego użytkownika indywidualnie. Trzeba słuchać, o czym mówią członkowie i systematycznie odpowiadać na ich pytania. Zdaniem , ludzie nie lubią, kiedy im coś wcierać. Dlatego nie trzeba mówić, ile lat marki, jak długo jest na rynku i jaki piękny produkt uwalnia.

Wreszcie, radzi nie prowadzić konto zbyt poważnie. Ona uważa, że czasami żart działa lepiej promocji. Założyciel Country House doprowadziła przykład publikację producenta świeżych napojów Innocent, która składała się z fotografii melona na stole.

On the 4th floor of fruit towers, there s a Honeydew melon standing on a table. Nobody knows why. Pic.twitter.com/KL1aoNkIv5. MELON UPDATE. It s still there.

Pic.twitter.com/c8f2wMB4Ke. Reakcja na publikację z melonem. @innocent Slightly concerned that we haven t heard from #melonwatch for a while. Has Melonie faded into obscurity due to low viewing figures.

@innocent how s the melon guys. #MelonWatch. @innocent that whole #Melonwatch thing really got me hooked. Congratulatons, you earned yourself one more Smoothielover.

apeluje, by nie bać się ryzykować i używać nietypowe ruchy w portalach społecznościowych. Wszystko, co nie wpisuje się w tradycyjny marketing, — dobra. Oczywiście, nie można całkowicie zrezygnować z tradycyjnych technik, ale SMM-specjaliści mogą zrobić co najmniej śmieszne. Konto Innocent, na przykład, konwencjonalne metody noclegów w portalach społecznościowych.

Being able to retweet our own tweets is going to come in very handy. Https://t.co/25lqx55qHe. Założyciel Country House pisze, że nie należy postrzegać SMM zbyt poważnie. wnioskuje.

„Nie krzycz razem z tłumem, gdzie każdy wrzeszczy na cały głos. Postaraj się znaleźć własny ton, i wtedy ludzie będą was kochać”. Redakcja vc.ru przypomniałam sobie przykłady, kiedy markom udało się „uczłowieczyć” swoje konta za pomocą niestandardowych aktywności w portalach społecznościowych.

W lutym 2016 roku „Beeline” śmiali się z błędem swojego SMM-specjalisty, który przypadkowo pochwalił tempo firmy. Najpierw firma usunęła wpis, ale później oddała go z #. W ten sposób operator uruchomił flashmob, w którym swoje produkty stały się chwalić duże firmy, na przykład, „Alfa-bank”, „Eldorado”, Honda i „Greenpeace”. Nawiasem mówiąc, ciekawa i wygodna masz pomysł z „Rodzinnych” tempem „Wszystko”.

Ja teraz ocenił pomysł. W marcu rodzinę przetłumaczę na niego :) #. W marcu 2015 roku Groupon opublikowała na swoim koncie zdjęcie jak dildo opakowania dla bananów. Zamiast tego, aby usunąć zdjęcie, firma zaczęła odpowiadać na humoru komentarze użytkowników. W końcu publikacja zgromadziła 12 tysięcy komentarzy, 19 tysięcy polubień, a 43 tysiące użytkowników wspólne konta.

Singapurski oddział IKEA odpowiadał na pytania użytkowników Facebook za pomocą memów w kwietniu 2015 roku. Meble producent zaproponował publiczności zadawać w komentarzach pytania o to, jak urządzić sypialnię lub kąpiel w pokoju. Przedstawiciele marki odpowiadali w sposób konstruktywny, ale ich wiadomości wyglądały śmiesznie w połączeniu z dołączonymi zdjęciami.

Również wskazuje na przykład „Tinkoff Bank”, którego przedstawiciele odpowiadają na e-maile, czasami za pomocą żarty. Nie. Nie będziemy mówić o tym, jakie możemy i tak dalej. Pokażemy ci, jakie wspaniałe i żywe ludzie robią Tinkoff Bank takim, jakim go znasz.

To Oksana – nasz księgowy. Pisze olejem, występuje na tatuaż-festiwalach, a jeszcze interesuje malowane czaszki zwierząt. W lutym 2016 roku klientka banku poskarżyła się na tempo swojej karty kredytowej. W odpowiedzi otrzymała wniosek o obniżenie kredytowej stawki.

@alaina_ok to aż tak, flirt. Następnym krokiem będzie obniżenie stawki pic.twitter.com/4WMNlokAW2.

Czytaj Więcej: google.co.uk/software-engineering.html

Dodaj komentarz