Podręcznik Promocji Bota W Slack

W trakcie prac nad wersją beta naszego produktu Sprinterbot mamy do czynienia z trudnościami w pozyskaniu pierwszych użytkowników. Aby rozwiązać te problemy, zwróciliśmy się do ekspertów w zakresie tworzenia i promocji boty do Slack, a także przeprowadzili własne badania. Podzielę się kilkoma swoimi danymi i ciekawych od innych twórców boty do Slack. Głównym celem każdej aktywności marketingowej — to zrozumieć swoją grupę docelową, aby zaproponować najbardziej odpowiednie rozwiązanie jej problemu.

Przytoczę tylko najważniejsze momenty, które podkreślają eksperci botów, ponieważ o poważniejszych pomysłów marketingu napisano już wiele książek i artykułów. Zacznij od utworzenia lub nawet grupy w Slack, aby zebrać na temat twojej grupy docelowej. To trzeba zrobić, aby w dniu premiery niewielka grupa użytkowników mogła dyskutować bota. Takie podejście pozwala stworzyć jakiś szum wokół bota jeszcze przed premierą i zdobyć jakiś ilość beta-testerów.

Będą komentować wartość, którą twój bot ponosi w ekosystem. Istnieje wiele miejsc, mających na boty. Grupy na Facebook, kanały w Slack, partycje na Reddit i fora. Line up relacje w tych społeczności i podziel się tam pomysłów swojego bota do jego oficjalnej premiery.

Zostań rozpoznawalne w docelowych społeczności za pomocą Reddit, Product Hunt, Growth Hackers, Hacker News i tak dalej. Pokaż korzystać z bota, wykorzystując darmowe demo, okresy (ale poinformuj użytkowników, że taka polityka cenowa obowiązuje tylko na czas (beta). Niech użytkownicy opowiadają o bot znajomym i współpracownikom. swoje programy skierowania.

Aby nawiązać kontakt z grupą docelową, można zapytać autorytetów w swojej dziedzinie wyrazić opinię na temat bot. Mogą one pomóc stać się bardziej widoczne w społeczności. Masz świetny artykuł Roberta , w którym opowiada o podejściu do przyciągnięcia użytkowników Slack-bota. Grupy na Facebook.

Grupa na LinkedIn. Reddit.

Katalogi Slack-społeczności. Slack-społeczności. Podczas pracy nad botem nie trzeba skupiać się tylko na projektowaniu i uruchamianiu nowych funkcji.

Z góry omów wartość twojego bota z jego grupy docelowej, w tym w Slack-społeczności. Przygotowując materiał, którym można podzielić się z publicznością, nie można po prostu zacząć promocję marki, ale tworzą społeczność związaną z produktem. Ja bym radził publikować na Medium swoje artykuły o doświadczeniu, które otrzymujesz podczas pracy nad produktem. Wtedy inni użytkownicy zaczną dzielić się swoimi publikacjami, a to podniesie poziom świadomości społeczności w ogóle. Polecam zorientować się, jakie konkretnie zespołu używają bota.

Tak można kierować marketingowe aktywności na określone segmenty użytkowników (deweloperzy, „”, menedżerowie i tak dalej). Sztuczka polega na tym, jak przekonwertować Slack-polecenia w użytkowanie produktu, przy czym administrator zespołu może nie należeć do grupy docelowej. Tak, że lepiej zwracać się do użytkowników Slack wśród odbiorców. Poproś, aby administrator ich drużyny dodał tam bota.

Zrób zaangażowanie jak można łatwiej i wyjaśnij, w czym wartość dodać do swojego bota. Grupy docelowej potrzebuje jak najprostszy obietnicę i sposób, którym można dzielić się informacjami o zajęcia z administratorami swoich drużyn. Kiedy Alix kazała nam się rozpocząć publikowane na Medium, właśnie kończyli tworzenie bloga na WordPress. Jestem wielkim fanem Medium, ale chcieliśmy mieć pełną kontrolę nad treścią i publicznością, z którą będziemy pracować.

Nie mieliśmy wrażenie, że tam uda nam się to osiągnąć. Jeśli ty też do czynienia z problemem wyboru miejsca do promowania treści — znaleźć przydatne informacje na Quora i Medium. Ja również uważam, że content marketing związany z Slack, może pomóc przyciągnąć uwagę publiczności do swojego robota i zdobyć dla niego więcej zespołów. Po pierwsze, można zauważyć jako lidera opinii w branży Slack-boty.

To będzie przyciągać darmowy pr, podczas gdy ty możesz być pomocne ludziom. Kiedy zaczynaliśmy pracę, koncepcja Slack-boty była jeszcze na wczesnym etapie, więc część pracy została do tego, aby stać się ewangelistami w tej dziedzinie i pomagają kształtować rynek. Założyłem starcie Slackstack.io, i reakcja na niego była naprawdę niesamowitym, w tym na TheNextWeb.

Pomoc Slack przez działalność może przynieść ciekawe możliwości współpracy lub nawet od samego Slack. Tworzenie projektów tego rodzaju pomoże przyciągnąć na stronę docelową odbiorców za pomocą biuletynów informacyjnych i retargetingu;. Kilka przydatnych linków, skąd można czerpać informacje. Jak tylko uruchomisz swój landing, nadszedł czas, aby dodać go w starcie-katalogi, aby przyciągnąć pierwszego ruchu.

Wierzę, że tutaj działa zasada Pareto. 80% użytkowników należy spodziewać się z Betalist i Product Hunt (też trzeba wykorzystać CrunchBase, AngelList i News.Ycombinator). Pełna lista katalogów podam poniżej. Noclegi bota na stronach wyszukiwania dla beta-testerów i wczesnych użytkowników doprowadziło do nas tyle drużyn. To takie strony internetowe, jak BetaList, Product Hunt, Hacker News.

Product Hunt był dla nas najlepiej, ale właściwe przygotowanie się do rozmieszczenia daje dużą różnicę między doskonałe i po prostu normalnym uruchomieniem. 2691. Betalist.com. Killerstartups.com.

Vbprofiles.com. Betapage.co. Betabound.com. Erlibird.com. Maqtoob.com.

Startupli.st. New-startups.com. 265 161. Thestartuppitch.com. Startuplift.com.

Listhunt.co. Newbornstartups.com. Startupbuffer.com. Stompstart.com. Startuptabs.com.

A oto lista katalogów związanych tylko z botami. U wielu z nich mały ruch, ale niektóre mogą z czasem rosnąć w bardziej znaczące sklepy boty. Botlist.co. Botfamily.com.

Botpages.com. Slackbotlist.com. Botwiki.org. Slackstack.io. Bot.am.

Product Hunt — jeden z najlepszych sterowników dla użytkowników bota. Matthew na Medium pokazuje, że ruch z Product Hunt i z oficjalnego sklepu z aplikacjami Slack na szczytach porównywalne. Co spowodowało ogromny wzrost Notify.ly, tak to kampania na Product Hunt.

Dlatego mogę ci dać tylko jedną radę — na 100% skupić się na kampanii promocyjnej na Product Hunt, przesuń ją prawidłowo i w odpowiednim czasie. Do momentu uruchomienia kampanii absolutnie wszystko musi być przygotowane, i trzeba zrobić wszystko, aby jej działanie. O wszystkich szczegółach noclegów na Product Hunt na przykładzie swojego doświadczenia publikacji Birdly opowiada w artykule na Medium Marwan al Saadi. Tak więc, pierwsze wrażenie użytkowników na la rambla jest niezwykle ważne, dlatego wypolerować swoją stronę, jest jasne, poinstruuj użytkowników, co zrobić, należy przetestować produkt i upewnić się, że wszystko wygląda świetnie.

Wyślij powiadomienie do swojego społeczności, ale na stronę główną, a nie na swoją stronę na Product Hunt, bo obniżają wydania. Tutaj można zapoznać się z algorytmem pracy Product Hunt. Twórcy każdego bota musi być cel, aby dostać się w Slack-katalogu, a my właśnie jesteśmy na tej drodze.

Głównym źródłem ruchu dla Slack-aplikacje — to jego sklep, od czasu do czasu — prasa. Nie sądzę, że Slack-boty mocno różnią się od innych aplikacji z innych sklepów, chyba że sklep Slack jeszcze nie tak wypełniony, więc mogą go sprawnie używać nawet małe gracze na rynku. Publikacja w sklepie z aplikacjami Slack może codziennie przynoszą znaczną ilość nowych drużyn. Jeśli twój bot wystarczająco dobry zdaniem Slack, może nawet w kategoriach New and Noteworthy i Brilliant Bots.

Przygotować bota do publikacji w Slack-katalogu pomogą te instrukcje.

Czytaj Więcej: ux developer

Dodaj komentarz