„Pozwy I Ryzyko”: Jak Sprowokować Abonentów W Sieciach Społecznościowych I Nie Dostać Się Pod Sąd

Trolling — jeden z najczęstszych metod w SMM. Jeśli lubisz ryzykować duże, bystre i śledzenie trendów — twoja społeczna prowokacja skazana na sukces i, niestety, na szczególną uwagę ze strony organów ścigania. W maju 2014 roku weszła w życie ustawa nr 97-FZ, zgodnie z którym wszyscy właściciele stron internetowych, stron i kont na portalach społecznościowych z udziałem ponad 3000 osób powinny być za opublikowane treści tej samej odpowiedzialności przed prawem, że oficjalne media. Jedna nietrafione publikacja — i całą społeczność trafia pod nadzór organów ścigania lub komitetu Śledczego, w zależności od stopnia naruszenia.

Rozmawialiśmy adwokata w sprawach karnych Mikołaja Łoginowa, który sam zarządza wspólnotą 750 tysięcy osób, jak w takim przypadku następuje zatwierdzenie zaburzenia i w konsekwencji. Mikołaj Loginów. Aby zablokować nielegalne działania właściciela społeczności, nie wystarczy jednego ekranu.

Najlepiej skontaktować się z notariuszem. On potwierdzi obecność na stronie kontrowersyjnej treści, a to sprawi, że bardziej istotny dowód dla sądu. Kto decyduje o tym, jaki środek będzie stosowany — ostrzeżenie lub blokada. Problem został rozwiązany przez moderatorów w każdym przypadku indywidualnie.

Założenia co do działania — blokady — określone w umowie społecznej sieci. A oto zobowiązać usunąć zakazanej publikacji może tylko sąd w ramach decyzji w sprawie. Przy czym prawnie przewidzieć termin usunięcia bezprawnego treści jest niemożliwe, ponieważ w czasie tego okresu takie publikacje będą uznane za legalne. Aby nie dostać się pod postępowanie, Paweł zaleca, aby wszystkie SMM-specjalistów zapamiętać pięć prostych zasad.

Zalecenia te odnoszą się nie tylko do społeczności marek i firm, ale także do pracowników instytucji państwowych, organów notariusza i zawodów prawniczych. Osoby te są zobowiązane do przestrzegania zasad etyki, gdziekolwiek są. Mimo to, marki i medialne osoby często budują swój wizerunek tylko na prowokacje.

Konkurs „Silikon lub organika” w ramach kampanii reklamowej wódki „Bajkał Organic” proponował gościem magazynu Maxim Online sprawdzić, prawdziwa czy piersi u dziewczyny na zdjęciu. Zarobione punkty można było wymienić na link na profil wybranej dziewczyny w sieci społecznej lub przepustkę na zamkniętą imprezę, gdzie wybierano miss Maxim. Dodatkowe punkty przyznano za husky, , kody promocyjne i zakup wódki „Bajkał Organic”. Utalentowany muzyk, piosenkarz i artysta Siergiej Przewodów w sieciach społecznościowych nie przebierał w słowach, to wcielenie prowokacje.

Czy podoba to jej odbiorców. Odpowiedź jest oczywista. Wystarczy tylko spojrzeć na liczbę subskrybentów piosenkarza (1 milion w Instagram), polubień i . Skandaliczne społeczność MDK politykę wydawniczą wokół dysku humoru, buntu i prowokacji, dzięki czemu nie raz przyciągało uwagę prokuratury.

Wpis ze zdjęciem Jeanne Friske, opublikowane latem 2015 roku, doprowadziła do kolejnego rozprawę. W lutym 2016 roku petersburski sąd podjął decyzję o blokowaniu społeczności za podżeganie do nienawiści z powodu religijnej i narodowej przynależności, publikowania treści pornograficznych i obelgi. Decyzja jeszcze nie doprowadziły do wykonania, i grupa nadal funkcjonuje, choć już wyłączona z giełdy reklamy „Vkontakte”.

Z punktu widzenia marketingu przykład MDK w większym stopniu pozytywne. Dzięki przypadku głośnych społeczność otrzymywał dodatkową popularność, którą łatwo przekształcić w nową publiczność. I nawet jeśli społeczność w „Vkontakte” zamkną, u właścicieli pozostają stronę internetową, konto na Twitterze i aplikacja mobilna. Jednak rozszalały trolling wszystkiego może umieścić kampanię pod wpływ.

Skontaktowaliśmy się z dyrektorem kreatywnym Digital Arts Network Moscow Cyryla i zorientowali się, jak korzystać z prowokacji w komercyjnych kampanii reklamowej. Cyryl, czy często w swoich kampaniach używany odbiór prowokacje. Cyryl Naleśników.

Mamy silny dział prawny, który nie pozwala się zdarzyć nawet na prowokację. Był to precedens, kiedy żołnierz Adidas, piłkarz Suarez ugryzł innego piłkarza. My w tym czasie zgadza się buty Adidas Predator, i cała kampania została zbudowana na . Ugryzienie Suareza mógł zwiększyć moc reklamową kampanii dziesiątki razy, ale globalne instrukcja marki postanowił milczeć. Lub niedawny przypadek z Szarapowej i dopingiem.

Widzę w tym duży potencjał do promocji całej serii marek, ale nikt nie chce ryzykować, marek od strachu z nią kontrakty, ale na próżno. Czy historii, które zakończyły się negatywnymi skutkami. Nasza metodologia disruption live przewiduje korzystanie z najbardziej aktualnych trendów, które nie zawsze układają się w ramy prawa.

Na przykład, niedawno nam grozi sądem za obraz „Pugaczowa pod szubą” i „-„, które umieściliśmy w swoich kontach. Nie możemy ich usunąć. Głośne sprawy z sądu daje nam szeroki zasięg i niską cenę kontaktu. Przy tym jakość komunikacji będzie wysoki. Jak mawiał mój sąsiad, „roszczenia i zagrożenia”.

Aby sprowokować społeczeństwo i osiągnąć sukces w kampaniach, należy postępować analogicznie, jak koncerny tytoniowe i alkoholowe marki. W kosztorys na promocję początkowo założony grzywny, ryzyko brane pod uwagę przy planowaniu budżetu. Jeśli boisz się, że twoja książka lub marki trafią pod sankcje przewidzieć sankcje i zrób zakaz częścią kampanii promocyjnej. Scenariusze piszemy my, a nie sąd.

I jeśli sąd jest w scenariuszu, to znaczy, scenarzysta dobry. Jaki jest nieoficjalny kodeks etyki SMM można w swojej drużynie. Żadnych symulakr trzeciego rzędu, które dzielą ludzi na dwa obozy, którzy zabijają siebie nawzajem, — chodzi o religii i polityce.

Preferencje seksualne i sport praktycznie nie są przyczyną gwałtownej śmierci, więc pod nasz wewnętrzny kodeks nie trafiają. Możemy się znęcać nad towarowymi i markami, ale ludzi nie można dotknąć. Może dlatego z Friske i podniosła się taka bucha. Niektóre ją nie jako marki, a jak człowieka.

Okazuje się, że prowokacyjny marketing w mediach społecznościowych bez „pozwów i ryzyka” jest nie do pomyślenia. Jeśli jesteś ambitny, przygotuj się na konsekwencje. Znajdź właściwego prawnika na polecenie lub na doradztwo, włożyć ewentualne kary płatności do budżetu kampanii reklamowej i bądźcie gotowi na wszystko.

Czytaj Więcej: google.co.uk/software-engineering.html

Dodaj komentarz