Reklamy Na Odbiorców W Facebook

Instrukcja krok po kroku od założyciela firmy „FB media markt”. Tradycyjnie użytkownicy Facebook uważane za najbardziej publicznością wśród użytkowników innych przedstawionych w Rosji społecznościowych. U nich wyższy poziom dochodów, a także wielkość średniego paragonu z zakupów w internecie.

Ale zdarzają się sytuacje, kiedy w Facebook trzeba promować towary z ceną powyżej średniej lub usług premium, które nie każdy może sobie pozwolić. I wtedy ostro rodzi się pytanie o poszukiwaniu publiczności. W USA, Niemczech, Francji, wielkiej Brytanii, Australii i Japonii to pytanie techniczno jest rozwiązany za pomocą partnerskich kategorii.

To publiczność do kierowania, które są tworzone na podstawie innych baz danych, zintegrowanych w Facebook. Z pomocą partnerskich kategorii można targetować reklamy na ludzi, którzy niedawno kupili samochód; w zapewniających określony poziom dochodu w roku; na właścicieli nieruchomości określonej wartości, a także na wiele innych kryteriów niestandardowych typów postępowania w trybie offline. A co, gdy ma za zadanie uruchomić reklamy i na odbiorców Facebook w Rosji, Kazachstanie, na Ukrainie i w innych krajach, gdzie partnerskie kategorii brak klasy.

Do tego w kierowaniu trzeba stosować różne kryteria, które bezpośrednio lub pośrednio będą mówić o odpowiednim poziomie dochodów potencjalnych klientów. W tym artykule przyjrzymy się 10 sposobów wyszukiwania odbiorców w biurze reklamowym Facebook, a także kryteria wypłacalności dla każdego ze sposobów. Oto interesujące nas odbiorców:

Uwagi: Facebook rozumie, z jakiego urządzenia (komputer lub telefon), jakiego producenta (Apple, Samsung, Xiaomi) użytkownik loguje się w sieci społecznej. W ten sposób mamy możliwość na właścicieli urządzeń określonej marki, a przede wszystkim interesują nas właściciele telefonów Apple.

Kierowanie na właścicieli iPhone — chyba najbardziej popularny przy poszukiwaniu odbiorców. Logika jest prosta. Jeśli ktoś ma iPhone a, to on ma narzędzia. I, trzeba przyznać, że takie podejście działa, jak w innych krajach (na przykład, za pomocą kierowania na właścicieli iPhone a udało mi się po wielu nieudanych próbach uzyskania pierwsze sprzedaż, podczas gdy postęp w Meksyku kobiet kosmetyki z ceną powyżej średniej), jak i w innych portalach społecznościowych (w „Vkontakte” i „Koledzy z klasy”).

Ale nie kierowania na właścicieli iPhone jest i druga strona. Dzięki temu, że ta konfiguracja na odbiorców tak popularna, koszt kliknięcia w reklamę okazuje się znacznie powyżej średniej. Innymi słowy, ten kierowanie przegrzany.

Należy również pamiętać, że nie wszyscy właściciele iPhone — to klienci z pieniędzmi. IPhone a można kupić na kredyt — jak stanu urządzenia. Staraj się podczas kierowania skupić się na ostatnich właścicieli i przedostatnim modeli. Zazwyczaj to daje dobre rezultaty.

Oceny dostępne w Facebook odbiorców mieszkańców-właścicieli iPhone najnowszych modeli. W ustawieniach kierowania wybieramy „Zachowanie — Użytkownik urządzenia mobilnego — Wszystkie urządzenia tej marki Apple. Następnie trzeba wybrać te modele iPhone a, których właściciele interesują nas.

W obszarze lokalizacji wybieramy Moskwy. Dolną poprzeczkę wieku ustawiamy na poziomie 25 lat, tak jak siły nabywczej u młodych ludzi w wieku poniżej tego wieku jest znacznie niższa. Górną ograniczać nie będziemy. Wskażemy, że to miejscowi.

W końcu mamy potencjalny zasięg w 430 tysięcy osób. Regularne podróże za granicę — potężny kryterium wypłacalności. Facebook stale czuwa nad swoimi użytkownikami, analizując ogromna ilość danych.

Na przykład, śledzenie GPS-współrzędne geograficzne i adres IP, z którego użytkownik wchodzi do sieci, zdaje sobie sprawę, że jeśli w ciągu dwóch tygodni wieczorami dane te pokrywają się, to jest to dom konkretnego użytkownika. Tak samo działa mechanizm wykrywania turystów.. Szacujemy liczbę wszystkich użytkowników Facebook w Moskwie w wieku powyżej 25 lat, które przez ostatnie pół roku były za granicą.

W ustawieniach kierowania wybieramy „Zachowanie — Podróże — Osoby regularnie podróżujące za granicę”. Wskazujemy miasto i dolną poprzeczkę wieku. I otrzymujemy odbiorców regularnie przebywających za granicą mieszkańców.

Sukcesy przedsiębiorców — to zazwyczaj ludzie ze stałym dochodem. W Facebook istnieje możliwość , na przykład, na właścicieli małych firm. Za pomocą tej opcji możemy znaleźć tych użytkowników, którzy podali, że oni są właścicielami małych firm, lub założyli strony małych przedsiębiorstw w Facebook.

Ale ten kierowania ma parę wad, z powodu których uzyskane publiczność będzie dość wąskie: Znajdziemy wszystkich mieszkańców w wieku od 25 lat, udzielających w Facebook, że właściciele małych firm. W ustawieniach kierowania wybieramy „Zachowania — Działania online — Właściciele małych przedsiębiorstw”.

I mamy odbiorców w 32 tysiące osób. Centra biznesowe klasy „A” różnią się od centrów biznesowych innych klas wysokim poziomem stawki czynszu najmu. Lokalizacja, jakość naprawy oraz infrastruktura pozwalają właściciele tych centrów biznesowych zachować maksymalną cenę, a te firmy, które wynajmują pomieszczenia w takich centrach biznesu, mają na to środki.

Interesują nas pracownicy firm, które wynajmują biura w drogich centrach handlowych. Bardzo prawdopodobne, że poziom płac w takich kampaniach powyżej średniej, więc pracę w biurach centrów biznesowych klasy „A” będziemy uważać za kryterium wypłacalności. W „Onecie” w wyszukiwarkę frazy „centrum biznesowe klasy „A” można znaleźć strony agencji nieruchomości, które oferują w tych centrach biznesowych biura do wynajęcia.

Na stronie internetowej agencji odkrywamy lista centrów biznesowych z adresami. Bierzemy te adresy i wykorzystujemy je do lokalizacji na mapie wokół szpilki, który pokazuje adres, ograniczamy zasięg do 1 km. Dla przykładu znajdziemy wszystkich pracowników biur w Moscow City w wieku od 25 lat.

W ustawieniach kierowania na mapie pinezką zaznaczymy obszar obejmujący 1 km na mapie Moskwy w taki sposób, aby w ten promień znalazły się wszystkie wieżowce Moskwa-City. I mamy odbiorców w 74 tysiące osób.

Poziom dochodów mieszkańców wsi w głównej swojej masie powyżej średniej. Rodziny, mieszkający w domków letniskowych, posiadają jeden lub więcej samochodów. Fakt zamieszkiwania w osiedlu jest prawie jednoznaczne kryterium wypłacalności. W „Onecie” w wyszukiwarkę frazy „domki Przedmieścia” znajdziemy strony agencji nieruchomości, które oferują sprzedam domki.

Na stronie internetowej agencji — listy miast lub mapę Okolic miast z adresami. W razie potrzeby możemy sortować domki dla klasy mieszkania, aby dokonać segmentacji grupy docelowej poziomu dochodu:

Teraz pobieramy potrzebne nam adresy wsi i używamy ich do kierowania, umieszczając na mapie szpilki i dając nam odpowiedni promień w zależności od placu wsi. Dla przykładu znajdziemy mieszkańców wsi wokół , między autostradą i trasą M1. Ten kierowanie znany z tego, że wokół mieszczą się domki elit i klasy biznes.

W ustawieniach kierowania ustawimy szpilki na mapie i dobierzemy odpowiedni promień obszarów. U mnie zadziałało tak, ale w razie potrzeby można poszerzyć obszar pokrycia: Ustawić minimalny wiek — 25 lat. Należy wskazać, że na mieszkańców (lub Facebook ich jeszcze nazywa „mieszkający w tym miejscu”).

I otrzymujemy odbiorców w 44 tysiące osób. Jeśli człowiek przyjechał w duże centrum handlowe, to jest to logiczne założenie, że przyjechał na zakupy, dlatego, że ma na to pieniądze. Oczywiście, są wyjątki w postaci młodzieży, która wybiera centra handlowe do imprez, ale możemy filtrować grupy docelowej według wieku i zainteresowań, pozostawiając tylko rdzeń.

Szukamy adresy odpowiednich centrów handlowych, wskazujemy je w ustawieniach kierowania na lokalizację i promieniu 1-2 km wokół szpilki w zależności od powierzchni CENTRUM handlowego. Dla przykładu znajdziemy matek w wieku 25-54, które były niedawno w jednym z trzech centrów handlowych „Mega” w Moskwie. Odnajdujemy na mapie CENTRUM handlowym „Mega”, trzymać w nich szpilki i promień 1 km.

Ustawiamy płeć, wiek 25-54 lat. Wskazujemy, że na ostatnich odwiedzających (Facebook ich jeszcze nazywa „ostatnio byli w tym miejscu”). Aby zawęzić próbkę do matek, wskazujemy interesy „wychowanie dzieci” i „rodzina”. W rezultacie otrzymujemy odbiorców mamo, ostatnio odwiedzających CENTRUM handlowe „Mega”, o wymiarach w 5100 osób.

Jeszcze jedno kryterium wypłacalności związane z zakupami — to zainteresowanie użytkownika do zakupów w internecie. Fakt zainteresowania użytkownika do internetowych zakupów jest obliczana przez husky reklam lub oznaczenia „lubię to” stron sklepów internetowych w Facebook. Dla przykładu sprawdzimy dostępne w Facebook odbiorców w wieku powyżej 25 lat, uprawiających fitness i wykazują zainteresowanie do internetowych zakupów.

W ustawieniach kierowania wybieramy „Interesy — Zakupy i moda — Zakupy — Online-zakupy”. Ustawiamy dolną poprzeczkę wieku do 25 lat, odbiorców za pomocą ustawienia „Interesy — Fitness i zdrowy styl życia — Fitness” i otrzymujemy odbiorców w 330 tysięcy osób.

Kierowanie na kupujących online jest piękny i często działa bardzo dobrze, ale nadal jest to na „pasywnych” klientów, którzy wykazują zainteresowanie online ofert, a nie popełniają docelowe działania. Czy możemy właśnie na ludzi, którzy są gotowi popełnić lub popełnia zakupu. Tak, Facebook jest charakterystyka behawioralna, która nazywa się „zaangażowane kupujący”.

Wymagający klienci — to ci użytkownicy Facebook, które w zeszłym tygodniu widzieliśmy reklamy jakiegoś sklepu i kliknięciu na przycisk wezwania do działania „W sklep”. Tutaj trafiają użytkownicy, którzy dokonali zakupu, a także tych, którzy przeszli na stronę sklepu internetowego w celu zbadania oferty. Oceny dostępne w Facebook odbiorców zainteresowanych nabywców mężczyzn z Rosji w wieku 25-34 lat, które w zeszłym tygodniu kliknięciu w reklamie na przycisk „Do sklepu”.

W ustawieniach kierowania wybieramy „Zachowanie — Zakupu zachowanie — Zaangażowane kupujący”. Ustawiamy płeć męska, wiek 25-34 lata i otrzymujemy odbiorców w 240 tysięcy osób. (luxury) — jest to segment rynku luksusowych produktów i usług luksusowych-premium.

Konsumenci dóbr luksusowych, bez wątpienia, to kupujący ze środkami. W Facebook istnieje możliwość na użytkowników, zainteresowanych działalnością segmentu luxury. Oceny dostępne w Facebook odbiorców z Moskwy w wieku 35-54 lat, które wykazują zainteresowanie przedmiotów luksusu.

W ustawieniach kierowania wybieramy „Interesy — Zakupy i moda — Zakupu — luksusy”. Ale pamiętaj, że to kryterium nie jest behawioralne i kierowanie obejmuje tych użytkowników, których interesują oferty stron, reprezentujących luxury-marki, i tych, którzy podpisany na strony takich marek. Ustawiamy płci żeńskiej, w wieku 35-54 lata i otrzymujemy odbiorców w 250 tysięcy osób.

Kilka lat temu opublikowano badania marketingowe, z którego wynikało, że w czasie kryzysu konsumenci przekierowują na fast-food, ale gdy gospodarka rośnie, częściej chodzą do restauracji. Możemy na użytkowników, którzy wykazują zainteresowanie ofertami restauracji, podkreślają tam swoje wizyty lub podpisane na ich strony. W Facebook ma dwa kierowania „Restauracje”, a dla nas ważne, aby ich nie pomylić. Pierwszy kierowanie można znaleźć tak.

„Interesy — Jedzenie i picie — Restauracje”. Obejmuje on takie podkategorie: Z tych podkategorii nas mogą zainteresować kawiarnie, ale warto skupić się właśnie na restauracjach. Nie bary, fast-food, a mianowicie restauracje.

Aby znaleźć potrzebne nam ustawienie, wpisujemy w polu wyszukiwania kierowania słowo „Restauracje” i zobaczymy to, czego szukamy. „Interesy — Dodatkowe interesy — Restauracje”. A teraz sprawdzimy dostępne w Facebook odbiorców odwiedzających restauracje z Moskwy w wieku 25-34 lat, którzy nie lubią fast-food.

W ustawieniach kierowania wybieramy „Interesy — Dodatkowe interesy — Restauracje”. Wykluczamy z kierowania miłośników fast foodów. „Interesy — Jedzenie i picie — Restauracje fast food”.

Ustawiamy płeć żeńska, wiek 25-34 lata i otrzymujemy odbiorców w 290 tysięcy osób. Omówiliśmy 10 ustawień wyszukiwania odbiorców w Facebook. Są one zbudowane na różnych rodzajach kierowania:

Wymieszać i dopasować te rodzaje kierowania, aby otrzymywać rozpuszczalnika odbiorców w niezbędne kryteria. Zwęża otrzymane odbiorców na kluczowych parametrów lub wykluczone z nich niepotrzebne, aby końcowy zasięg był węższy i docelowym. Wyślij kolumny, zgodne z wymaganiami redakcji, na secret@vc.ru.

Dodaj komentarz