„Stoisz Przed Lustrem, Które Odzwierciedla Każdy Twój Ruch”

Założyciel funduszu inwestycyjnego Fison Dmitrij o tym, dlaczego przedsiębiorcy ważne jest, aby pozostać dobrym przykładem dla pracowników firmy. Wchodząc w jedną firmę, nie mogłem się powstrzymać i zapytał. „Co tu masz za bałagan dzieje?” Mi odpowiedzieli.

„U szefa w głowie bałagan, i u nas w firmie bałagan”. Zaskakujące, ale nie wszyscy założyciele zastanawiają się nad tym, że firma jest jak lustro, odbija wszystkie działania i techniki założyciela. Kolejność działań, styl pracy.

Od pierwszej linii zarządzania do sprzątania wszystkie, najczęściej nieświadomie, powtarzają sposób działania założyciela. Nie wszyscy pamiętają o tym, że są, poza tym, że prowadzą firmę, i są najważniejszym przykładem dla pracowników. Lojalnych, naturalnie. Nawiasem mówiąc, obecność w firmie nielojalnych ludzi — to też odbicie szefa, jego niezdolności utrzymać sytuację w rękach i zarządzanie firmą.

Słaby kierownik — słaba firma. Kradzież w firmie — to znaczy, że szef pozwala kraść. To ten sam przypadek, gdy brak silnej reakcji oznacza tolerowanie.

Byłoby samobójstwem zapomnieć, że opowiadamy się przykładem dla podwładnych. Tak, wy istniejecie nie w próżni, na ciebie patrzą wszyscy pracownicy popierają gdy jesteś wspaniała i uźywają nad tobą, gdy jesteś . I z kolei. Bo „nawet jeśli szef nie jestem z tego dumny, to nam też może”.

U konfliktowych i charty założycieli w firmie wieczne kłótnie, intrygi, konflikty, walka o władzę. Oznacza to nie tylko zmniejszenie zysku, to oznacza koniec firmy w najbliższym czasie.

A ja znam nawet przypadki, kiedy to było końcem samego właściciela — w końcu ofiarą walki o władzę wśród zatrudnionych im pracowników w jego firmie stawał się on sam. To coś w rodzaju wersji biznesowej nagrody Darwina, które wydają się najbardziej absurdalny i bezsensowną śmierć. Wszyscy wiedzą, że personel w firmie zawsze dobrany na obraz i podobieństwo założyciela, jeśli on naprawdę kierownik, lub na obraz i podobieństwo szefa HR-usługi — jeśli fundator nic z siebie nie jest. Wtedy zazwyczaj firma pełna jeszcze mężów, synów, panienkami, i wujkowie z z bardzo wątpliwe pracą cechy.

Są szefowie, którzy kasują od konfliktów i problemów. Powiedzmy, że jestem tu starzec z „odlotu” na górze Fuji, boski mikado, kontemplować zen i jego wielkość, co mi do tego, co się dzieje na dole. Właśnie wśród takich największą liczbę ludzi, którzy stracili biznes.

Nie jesteś sam na sam ze sobą. Stoisz przed lustrem, które odzwierciedla każdy twój ruch, i nie należy o tym zapominać. Jeśli na pozytywne, spokojny, przyjazny, nie siać zniszczenie i śmierć, nie horror w podwładnych, nie szabli ile dziwnego, wyłączcie wszelkie konflikty i negatyw na samym początku, należy wprowadzać konstruktywne, aktywne i konstruktywne — wątpię, czy twoja firma będzie przetrwać złe czasy.

Ludzie nie chcą pracować tylko u przywódców, którzy sami nie chcą nic — ani pracy, ani zarządzać ludźmi. Negatyw i pustka generują ujemne i pustkę. I wtedy nie warto się dziwić, co się dzieje z firmą, jeśli nie miej ludzi za ludzi, a wszelka komunikacja z użytkownikiem w końcu musi sprowadzać się do uniewinnienia z zapewnieniem dobrych dowodów na to, że pracownik nie koza.

Nie można tak. Nie mogę nie . Ale was ostrzegali, jest dobre powiedzenie — „Nie swoje sanie nie siadaj”. Zajęli by się czymś innym. Bardziej indywidualne.

Biznes — zbyt zespołowa gra dla ludzi, którzy myślą, że mogą robić, co chcą. Bo za naszymi plecami — za dużo ludzi. Za plecami których — ich rodziny.

Warto dawać dobry przykład. Ingvar Kamprad, założyciel IKEA, powiedział. „Być udany liderem oznacza dawać dobry przykład. Jestem przykładem dla wszystkich pracowników IKEA”. Być może dlatego ta firma jest uważana za jedną z najlepszych na świecie?.

Dodaj komentarz