„To Nie Miejsce Dla Dziewczyny Z 21 Wieku Na Dworze”

Założycielka sklepu Sultanna Frantsuzova opublikowała stanowisko PR-specjalista „z cienkimi i długimi rzęsami”. Użytkownicy rosyjskojęzycznej segmentu Facebook zwrócili uwagę na stanowisko mody marki Sultanna Frantsuzova, który u siebie na stronie opublikowała założycielka firmy . W nagraniu na swojej stronie wskazała, że firmy wymaga „utalentowany, energiczny, inicjatywna blond z delikatnymi , długimi rzęsami i jasny umysł”.

Niektórzy użytkownicy Facebook wzięło opis od za żart, ale inni uznali za taką publikację nie do przyjęcia. W komentarzach mody marki odpowiedział, że „na podwórku 21 wiek”, na co oświadczyła. „To nie miejsce dla dziewczyny z 21 wieku na dworze”.

Redakcja vc.ru poprosiła wypowiedzieć się na publikację, ale nie mógł uzyskać szybką reakcję. W opisie oferty pracy na miejscu HeadHunter podano, że kandydat będzie otrzymywać od 60 tys. do 80 tys. zł, będzie zajmować się sporządzaniem , materiałów informacyjnych, pracą z blogerami i celebrytami. Jako wymagania są wyższe edukacja humanitarna, wypracowany puli MEDIA, doświadczenie w pracy od dwóch lat. Informacji na temat preferowanych polu kandydata i innych parametrach fizycznych w pracy nie ma.

W lipcu 2016 roku agencja pośrednictwa pracy Penny Lane Personnel opublikował opis stanowiska przedstawiciela firmy, który musi „spotykać i doradzać bardzo zamożnych klientów w firmie nagrody poziomu”. „Firmy te muszą być nagrody poziomu. Sama dziewczyna też powinna być premium. I uśmiech też jest potrzebna — luxury” — napisała wtedy reprezentantka Penny Lane.

Aktualizacja 5 maja 2017 roku, 20:20. w komentarzu do vc.ru wyjaśniła, że publikacja na jej stronie nosiła żartobliwy charakter.

Dodaj komentarz