Top-10 W Chmurze Systemów CRM Z Aplikacjami Dla IOS I Android

b_5721fd89a98d0.jpg

Za pomocą ocen Startpack wybrali 10 najlepszych CRM z aplikacjami dla iOS i Android. Ten wybór pomoże dokonać wyboru szybciej. Rozwiązanie idealne dla każdej wielkości firmy, od indywidualnego przedsiębiorcy do dużego przedsiębiorstwa. Choć system i jest sprzedawany jako narzędzie rachunkowości, wszystko to pozwala na zarządzanie handlem i prowadzenie bazy klientów.

jest w stanie połączyć w sobie przetwarzanie zamówień, rejestrowanie sprzedaży, pracę z bazą klientów, z magazynem, monitorowanie finansów, raporty i dokumenty. Nazwa próbuje powiedzieć o tym serwisie. Pozwala on wykonywać wszystkie typowe operacje dla systemu CRM. Za pomocą „Prostego biznesu” możesz zarządzać bazą klientów, przydzielać zadania, prowadzić korespondencję z klientami na mail i rozmawiać za pośrednictwem telefonii IP, wysyłać wiadomości e-mail, zarządzać personelem, sprzedażą i finansami.

Jeśli chcesz, możesz zwrócić uwagę na szerszy system. Podoba daleko nie wszystkich, ale jest gotowa zaoferować narzędzia CRM, zarządzania projektem, współpracy i pomóc w automatyzacji sprzedaży.

Jeśli, przeciwnie, chce to wszystko wyrzucić i zostawić tylko CRM, to przyjdzie na pomoc „baza Klientów”. Formularze, wnioski, biuletyny, dokumenty, poradniki, szablony — co jeszcze jest potrzebne do szczęścia. A tak, jeszcze aplikacja dla systemu Windows Phone. Miłośników ciekawego podejścia do stylu aplikacji zalecamy FreshOffice.

Ale znowu, oprócz funkcji CRM system zaproponuje jeszcze szereg funkcji zarządzania projektem. Ale tylko podstawowa funkcjonalność nie cierpiała. Ona nie cierpi. Zadania transakcji, lejek sprzedaży, dokumenty, finanse, telefonia, analityka, procesy, wiadomości i inne.

AmoCRM — łatwy w obsłudze CRM-system. Jeśli ustawienia innych CRM może potrwać kilka tygodni, to amoCRM zajmie kilka minut. Tworzenie niestandardowych pól, zmiana statusów, dodawanie nowych użytkowników — szybciej i łatwiej. Jako administrator, możesz ustawić każdy wyświetlanie tylko tych danych, które chcesz mu pokazać.

Aplikacja dla urządzeń mobilnych pozwoli szybko zapoznać się z uwagami klientów i powierzonych ci zadań. AmoCRM integruje się z innymi serwisu, w tym MailChimp i Wufoo. Pipedrive — potężne narzędzie do zarządzania sprzedażą dla małych i średnich działów sprzedaży.

Organizuje procesy w taki sposób, że zawsze będziesz miał pełny przegląd sprzedaży, zmuszając skupić się na istotnych transakcjach. Pipedrive pomoże uzyskać skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży, skupić się na odpowiednich transakcji, ułatwia interfejs dla sprzedawców, w tym na telefon komórkowy i pozwoli zintegrować z aplikacjami Google. CRM w chmurze z szerokim oglądem na sprzedaż, marketing, inwentaryzację, obsługę klienta i wiele więcej w twojej firmie.

Ponadto, Zoho CRM oferuje integrację z pocztą e-mail, biurowych, usług i Google Apps. Dane przechowywane są w bezpiecznej chmurze, jak w szwajcarskim banku. Insightly ułatwia relacjami z klientami i pomaga w zarządzaniu projektami małym i średnim firmom na całym świecie.

Funkcjonalność przypomina inne systemy, chyba, że więcej integracji. Infusionsoft usług biznesowych własny CRM-rozwiązanie, m.in. dla automatyzacji marketingu, e-commerce i płatności. Produkt skierowany jest raczej na przetwarzanie leadów.

W tym ci pomogą formularzy internetowych, tworzenie stron docelowych, e-mail marketing i inne środki. Ponadto, CRM z aplikacjami dla smartfonów — nie ostatni czynnik przy wyborze. Wcześniej trzeba pomyśleć i o tym, jak wybrany system integruje się z innymi produktami, które już używasz.

Na przykład, potrzebuje CRM dla integracji z Gmail lub usługami e-mailingów, takich jak MailChimp lub ActiveCampaign. Spróbuj się szczegółowo zbadać CRM w rankingu Startpack, tam są podane integracji każdej z wymienionych systemów.

Czytaj Więcej: google.co.uk/software-engineering.html

Dodaj komentarz