W Internecie: Możliwości I Perspektywy Formatu

O sposobach interakcji z klientem i metodach oceny efektywności — badanie stowarzyszenie wsparcia i rozwoju interaktywnej reklamy IAB Poland. W przeładowany reklamodawcy muszą stale szukać możliwości przedostać się przez szum informacyjny i osiągnąć uwagę odbiorców. w internecie ma unikalną zdolność do pokonywania tych trudności, co sprawia, że format ten jest ważny dla nauki i szerokie zastosowanie w marketingu.

Dzięki innowacjom w podłączonych do internetu i telefon właściciela samochodach użycia smartfonów „w podróży”, silny spadek popularność głosowymi botów i asystentom, przenikanie „internetu przedmiotów” w sprzęt gospodarstwa domowego, odzież i inne przenośne przedmioty tworzone są warunki, kiedy konsument stale przebywa w internecie, ale spojrzenie jego przy tym nie zawsze jest skierowany na ekran. W takich warunkach komunikacji w formacie audio mogą zająć znaczną część rynku, a w niektóre dłuższe okresy czasu — i wcale się być jedynym możliwym narzędziem do interakcji z publicznością.

Wysokie tempo wzrostu transmisji muzyki i mówionego gatunku, przejście do dystrybucji treści stacji radiowych FM-częstotliwości do internetowych również stały się katalizatorami dla zwiększenia poziomu penetracji i sprawozdania w internecie. W związku z wyznaczonymi trendami z inicjatywy członków IAB Poland w 2017 roku powstał osobny komitet dla pracy z online . Zostały ustalone następujące zadania:

Przewodniczącym komitetu został wybrany Michał Ilichev (Unisound, Zvooq). Do pracy w ramach pierwszego instalacyjnego posiedzenia 24 kwietnia 2017 roku i do sporządzenia tego materiału pozyskała członkowie IAB Poland. A także przemysłowe eksperci.

W 2017 roku najczęstszym przykładem pozostaje reklama w olejkach radio. Jednak w związku z ruchem branży telewizji do internetu, a także z pojawieniem się w internecie znacznej ilości niezależnych mediów i usług, aktywnie korzystających z , ilość dźwiękowych komunikacji marketingowej w sieci jest już porównywalny z banera obrotem antenowego radia.

najbardziej popularna w streamingu wideo (in-stream). Wcześniej wykonane nagranie jest rozprowadzany wraz z , zawierających skala. Lwią część inwentarza, obecnego na rynku w 2017 roku, polega na umieszczeniu właśnie w formacie in-stream. Format i nośnik w out-stream (na przykład, w systemie, swobodnej gry, sala fitness / sala aplikacjach i tak dalej) w tym materiale nie są rozpatrywane ze względu na chęć utrzymania ostrości, ale ich pojawienie się na rynku w średnim okresie należy się spodziewać.

Przez analogię z online lektor, stawiany przed rozpoczęciem odtwarzania plików multimedialnych, nazywa się pre-roll, a ta, co pojawia się w logicznych przerwach odtwarzania, — mid-roll. Podstawowe zabaw dla noclegów online-:

Środa noclegów online- stosunkowo bezpieczny dla marki, tak jak w większości prezentowane profesjonalnym treścią. Łączny zasięg odbiorców w środowisku online, dostępnej dla komunikacji marketingowej w formacie audio, szacuje się na 65 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i nie mniej niż 23 mln w tygodniu. Średni czas pobytu użytkownika na terenach objętych online-, wynosi około 3,5-5 godzin w tygodniu. Do 2017 roku ponad 100 miejsc, w których „Vkontakte”, „Yandex.Muzyka”, Zvooq, „Radio”, „Polskie Radio”, Love Radio, dostosować format i świadczą usługi noclegowe taka reklama samodzielnie lub za pośrednictwem agencji (DigitalAudio, DigitalBox, SKROMNYM i Unisound).

Bardziej szczegółowe cechy segmentu zostaną przedstawione w następujących dokumentach komitetu IAB Poland po współpracy z miernikami. Warto jednak zauważyć, że na życzenie agencje reklamowe i zabaw są tam szczegółowe informacje na temat swojej publiczności, w tym dane behawioralne i media preferencje. Segment charakteryzuje się istotnym udziałem w inwentaryzacji, prezentowanego na platformie mobilnej.

Eksperci są zgodni, że udział ten wynosi ponad 50%. Jest to spowodowane tym, że muzyki jest łatwy do słuchania „w podróży” i nie jest wrażliwy na ekranie. W perspektywie przewiduje się rozszerzenie ekwipunku online- kosztem nowych platform, odpowiednich dla tego formatu i nabiera popularność wśród użytkowników. To dla samochodów, głosowe, asystenci i boty.

Ponieważ online-środa zawiera warunki do interaktywnego interakcji z publicznością, z tego korzystają i twórcy . Format staje się przydatne nie tylko w celu zwiększenia zainteresowania produktów lub usług, ale także, aby konwertować tego uwagi na docelowe działania.

Zaangażowanie jest zapewniona dzięki interaktywnych elementów . Najbardziej rozpowszechnione z nich graficzny banner-towarzysz, umieszczany na ekranie urządzenia (w tym na górze ekranu blokady na smartfonach) w momencie odtwarzania muzyki reklamowej. W niektórych miejscach banner-towarzysz pozostaje na ekranie i po zakończeniu , aby zapewnić użytkownikowi możliwość interakcji w najbardziej dogodnym czasie.

Poza banner-towarzysza szereg zabaw, używając różnego rodzaju interaktywne linki umieszczone wewnątrz odtwarzacza z lub obok niego. Należy spodziewać się rozwoju interaktywnej w Rosji w tym samym kierunku. Przykłady pracy Mobile i Amazon Alexa:

: Baner-towarzysz: Interaktywne łącza w sieci web i mobilnych odtwarzaczy:

Jak kolejną zaletą formatu należy zauważyć, że tego rodzaju reklama mieści się w , do konsumpcji, które nie wymaga interakcji z urządzeniem. To pozwala zaangażować publiczność w szerszy w porównaniu z innymi zestaw interaktywnych działań, zachowując dla użytkownika możliwość, aby kontynuować słuchanie dźwięki jednocześnie z wykonywaniem tych czynności: Tak jak w wielu sytuacjach ekrany pozostają bez opieki, a w przypadku rosnącą popularność głosowych asystentów (Google Home, Amazon Alexa, HomePod, Bixby, i tak dalej) ich po prostu nie ma, na rynkach, gdzie formacie online- zaczął rozwijać się wcześniej, w 2017 roku już stosowana technologia głosowej interakcji, gdy użytkownik może reagować na za pomocą mowy, że nadaje się dla większej liczby sytuacji kontaktu z publicznością.

Zazwyczaj nie można pominąć, użytkownikom nie przysługuje front-end rozwiązań dla tego. Eksperci zgodzili się, że do końca taką reklamę słuchają nie mniej niż 97% użytkowników, to kolejna jej zaleta. Często w interfejsie można umieścić reklamy na pauzę, że zwiększa lojalność odbiorców do formatu.

Ponadto, przy przejściu od odtwarzaczy plików multimedialnych do utrzymuje wystawionej przez użytkownika poziomu głośności. Można uznać za standard brak użytkowników możliwości wyłączyć dźwięk w odtwarzaczu podczas odtwarzania online-. Minimalna głośność wynosi zwykle 15%.

W zdecydowanej większości przypadków z jednostką mediów spotyka się tylko jedną reklamę . Tak, brak informacyjnego szumu i „przypadkowych” z reklam konkurentów — jedną z głównych zalet online-. Głównym modelem zakupu w 2017 roku stała CPT — koszt za tysiąc z grupy docelowej.

Przy zakupie noclegów , z reguły dostępne są następujące rodzaje kierowania: Do kierowania zgodnie z wymaganiami klientów zabaw i agencje są używane zarówno własne, jak i innych firm dane. Protokół OpenRTB 2.4 przewiduje możliwość zamówień online- na aukcji modelu kształtowania się cen, a także umożliwia programowi-zakup, ale w 2017 roku takie narzędzia na rynku jeszcze nie są.

Z przykładem kampanii można zapoznać się tutaj. Standardowe przyjmuje się następujące wskaźniki.

Narzędzia do weryfikacji wskaźników, utworzone przy wsparciu IAB i stosowane w Rosji: Oba te narzędzia są stosowane na rynku rosyjskim.

W standardowych dokumentów księgowych o umieszczeniu online- zabaw i agencji zazwyczaj zawiera następujące informacje: Treść tego rozdziału ma charakter rekomendacji. Niniejsze informacje są oparte na przykładach doświadczeń i skróconej dotychczasowej opinii ludzi, którzy brali udział w przygotowaniu materiału.

Należy zauważyć, że w internecie może wykonywać wszystkie zadania, które marketerzy przyzwyczajeni rozwiązać za pomocą umieszczania reklam w olejkach radio. W tym samym czasie dzięki umieszczeniu w środowisku online online może nie tylko tworzyć popyt, ale i od razu przekonwertować go w docelowe działania.

Cechy online-: W październiku 2014 roku przez TNS Polska na zlecenie agencji Unisound przeprowadzono badanie skuteczności w internecie. W rezultacie uzyskano dane na temat słuchania muzyki w internecie, w odniesieniu do , została dana ocena skuteczności reklamy na przykładzie kampanii reklamowych Adidas i Yota. Badanie przeprowadzono metodą ankiety online mieszkańców miast w polsce, z liczbą ludności ponad 100 tys.osób.

Zostały wykonane następujące wnioski: Duża część sprawozdania przypada na następujące aktywności użytkowników:

Cechą formatu — duża gotowość użytkowników, zainteresowanych zawartością adware wiadomości, do kolejnego odwiedzenia strony internetowej reklamodawcy lub strony jego aplikacji, tak jak od użytkownika nie wymaga dodatkowych czynności, aby kontynuować konsumpcji treści multimedialnych. może być stosowany w następujących celach: Online w pełni podatne na znajome metod oceny efektywności (osiągnięcie celów i bilans kosztów).

Aby jak najbardziej precyzyjnie ocenić skuteczność tego typu reklam, można stosować przypisania (post-listening) — rozwiązanie techniczne, pozwalające śledzić użytkowników, którzy dokonali docelowe online-działanie w każdej określony okres po tym, jak wysłuchali . Na przykład, użytkownik odtworzył film i po krótkim czasie wszedł na stronę reklamodawcy samodzielnie lub za pośrednictwem wyszukiwarki. Dla niezależnego audytu klienci mogą także korzystać z „piksel” innych systemów analitycznych (Adriver, Adfox, DoubleClick), który mieści się w i zbiera wszystkie najważniejsze informacje, zapewniając dostęp do nich w trybie online.

W celu zwiększenia skuteczności online- można wykorzystać remarketing z monitorów lub format. Użytkownika, z którym został zainstalowany , w późniejszym okresie czasu na stronach internetowych i w aplikacjach może być wyświetlany banner, który w linii komunikacyjnej . Jest to wygodne narzędzie zaangażowania odbiorców w interakcję, gdy użytkownicy znajdują się przed ekranem i kiedy im wygodnie rozpocząć interakcję z marką.

W celu zwiększenia skuteczności online- w (wspólne zakwaterowanie w olejkach radio) istnieje techniczna możliwość synchronizacji wyjścia reklamy w radiu z okresów dla noclegów online-. W takim przypadku dzieje się „czysty ” grupy docelowej. Zakłada się, że jeden i ten sam człowiek nie słucha równolegle dwa źródła dźwięki (radio FM i w internecie).

Interaktywna reklama w nie tylko kształtuje świadomość i tworzy częstotliwość kontaktu, ale potrafi także przekonwertować utworzony zainteresowanie docelowe działania. Dlatego w kampanii interaktywnej reklamy ma sens umieszczać w „drugiej fali” po wybraniu częstotliwości kontaktów. Podobnie jak w przypadku innych formatów, online prezentuje najlepsze wskaźniki efektywności, gdy ona jest tworzony specjalnie do słuchania.

Również w celu zwiększenia efektywności online- sprzedawców dostępna jest możliwość umieszczenia różnego kreatywnych treści w zależności od wielu kryteriów: Przy produkcji kreatywności online sprzedawców należy wziąć pod uwagę następujące czynniki: stanowi jednolity format reklamowy (niezależnie od platformy i media, gdzie rozciąga się).

Dlatego zakup i planowanie, a także tworzenie online i na radiu powinna sprawować jedna i ta sama drużyna. Eksperci IAB Poland uważa, że w średnim okresie powinno nastąpić rozwój działów zamówień na radio do zespołu zamówień (w tym w internecie). To założenie jest prawdziwe dla planowania. Takie działania:

Online — istotne narzędzie dla marketerów, ponieważ zapewnia: Ocena rynku online- będzie dokonywana według metodologii (ilość reklam w środkach jej dystrybucji), zgodnie z którym granica odbywa się pomiędzy sprzedającym i kupującym. Tak, liczą się pieniądze (bez VAT), otrzymane zabaw (zasoby internetowe) w wyniku sprzedaży inwentarza zarówno bezpośrednio, jak i c pozyskaniem sieci reklamowych i programowego-mechanizmy.

Komisja sprzedawców włącza się w ocenie rynku. Pierwszą ocenę zdecydowano się przeprowadzić metodą ankiety wszystkich graczy, świadczących usługi noclegowe online-, na koniec 2017 roku. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz