Walizka Strony O Piłce Nożnej Goal: Zmieniać Treści W Zależności Od Sezonu I Zwiększać Frekwencję

Wydanie Digiday dała o języku piłkarskim wydaniu, która utrzymuje czytelników za pomocą szczególnej strategii. Goal nazywa siebie „największym strony o piłce nożnej na świecie”. Zatrudnia ponad 500 autorów z pięćdziesięciu krajów.

Każdego dnia strona publikuje półtora tysiąca wiadomości w piętnastu językach w trzydziestu ośmiu wersjach swojego wydania. Kiedy unia kończy się sezon piłkarski, sportowe gazety piszą o krykiecie i tenisie. Goal, w całości poświęcony piłce nożnej, nadal pisać o piłce nożnej, ale zmienia treści strategii.

Stronę monitoruje oknami — okresami, kiedy kluby piłkarskie wymieniają graczy, przekazują je „do wynajęcia” lub sprzedają sobie nawzajem. Za lato w Europie zdarzają się setki wymiany między drużyn piłkarskich. Jak tylko pojawia się plotka o transferze znanego gracza, Goal zaczyna publikować treści, „” zainteresowanie fanów jeszcze przed tym, jak przejście stanie się oficjalnym.

Goal również z wyprzedzeniem przygotowuje treści, aby rozpocząć publikowanie go, jak tylko transakcja spełni. Przygotowujemy się zareagować w ciągu minuty, kiedy wiadomości o biegu gracza staną się oficjalnymi. Z taką ilością transferów za lato redakcja powinna działać jak zgrany mechanizm.

Jeden z najbardziej oczekiwanych transferów w lecie 2017 roku — przejście bramkarza portugalskiego klubu Benfica do klubu Premier league Manchester City. Goal opublikował już o tym kilka historii.

Jak tylko kluby potwierdzą przejście — to może się zdarzyć w dowolnym dniu — Goal uruchomi czaty, gdzie fani klubów będą mogli zadawać pytania, i opublikuje notatkę „Pięć rzeczy, których nie wiedzieliście o ” na Facebook i na własnej stronie. Pojawią się historii w Instagram, które pokażą gracza w formie i z atrybutami jego nowego klubu. Portugalscy dziennikarze Goal będą robić własne publikacji na Facebook, aby opowiedzieć o historii i obu klubów. Brytyjskie i portugalskie drużyny Goal ściśle współpracują, aby publikacji nie powtarzały.

Wydanie wykorzystuje oryginalne szablony do dekoracji, aby ton i projekt był jednym i tym samym we wszystkich publikacjach. Podczas transferowych okien w sezonie piłkarskim brytyjska wersja Goal produkuje około osiemdziesięciu filmów, artykułów i zdjęć na co dzień. Tyle samo publikują jego międzynarodowe jednostki.

W ciągu sezonu Premier league i Ligi mistrzów strona zyskuje na 65 mln odsłon z całego świata. Według jego słów, na sezon letni, możliwość obracania w treści strategii, ruchu okazuje się jeszcze bardziej. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz