Walizka To Round: Jak Przygotować Się Do Na Product Hunt

Product Hunt — to sąd Lyncha na starcie. Do publikacji zespół ma nadzieję, co sprawia, że jest przydatna dla wszystkich sprawa, a po niej może przyjść świadomość, że to tylko złudzenie. Możemy to jasno rozumieli, dlatego proces przygotowania zajął u nas prawie miesiąc. Nie wiedzieliśmy, co i jak należy robić, więc zaczęli rozbierać udane aktówki i w jednym z artykułów na vc.ru po prostu pytali w komentarzach, jak się dostać na Product Hunt. Tak u nas pojawił się cenny kontakt Aliaksei Krasouski, który podzielił się swoimi poradami.

W dalszej przygotowaniu bardzo pomogły te artykuły: Wcześniej Product Hunt wydawał nam się czymś w rodzaju bloga, jednak wszystko okazało się o wiele trudniejsze. W ogóle, to jest blog — ale ze swojej ścisłej hierarchii rynku, , top-, edytorów i tak dalej. Szybko zorientował się, że trzeba znaleźć słowo człowieka, który „pasuje” za nas i pozwoli projektu publikujących w dziale Tech, ale wszystkie prymitywne próby z serii „Wujaszku, napisz o nas” pozostały bez odpowiedzi.

Przy czym pisali nie byle komu, a , które wcześniej naszych konkurentów z sekcji Productivity. Nie poddaliśmy się, a wyciska z siebie maksimum. Znaleźli jeszcze więcej kontaktów, napisali bardziej wnikliwe teksty, nawet skłaniała się przyjść do kogoś z do domu. W rezultacie mamy top-hunter numer jeden Eric Willis — i tu zaczęła się prawdziwa ciepła.

Nasze biuro jak shakin. W dniu X, kiedy pojawiły się w kategorii Tech Product Hunt, wszyscy biegali tam i z powrotem, uważali głosu, przeżywali i starali się jak najszybciej odpowiadać na komentarze. Oczywiście, możemy z góry przewidziane do redakcji PH żądaną materiały. Tła, animowane z kulkami z naszego serwisu — ale i tak zdenerwowani. W środku dnia emocje na naszych twarzach zamienił na coś świadome i bardziej radosne.

Zajmowaliśmy pierwsze miejsce w rankingach i mam ikonę Trending right now. Ikona 1st w tym dniu otrzymał produkt, który w przybliżeniu taką samą liczbę głosów, jednak Product Hunt swój system przypisania tych identyfikatorów, i byliśmy bardzo zadowoleni z naszych. Tym bardziej, że później nasz projekt opublikowali na stronie głównej serwisu. Możemy od razu złapali , o którym zapewne marzy zespół każdym starcie. Dziesiątki największych digital-media, blogów, forów dyskusyjnych i innych miejsc skontaktował się z nami, aby napisać o naszym projekcie.

My, oczywiście, wcześniej wyobrażał sobie, że nasz zabójca-sztuczka — zrozumiały w każdym języku. Wyobraź sobie, że czuliśmy się, kiedy zorientował się, że mieli rację. O nas napisali w ośmiu językach, na trzech z nich mówi pół świata. My ze zdziwieniem odkryli, że interesujące chińskiego rynku (nasz produkt za pomocą znaków wygląda jeszcze bardziej zwięźle i projektowanie). Do tej febrze byliśmy gotowi.

U nas były rozmieszczone specjalne zmiany pracy, z uwzględnieniem zachodniego czasu. Wsparcie dla nowych użytkowników w różnych językach, szybkie odpowiedzi na komentarze, komunikacji z mediami. Kilka dni przed, w trakcie i po nasze biuro mieszkał w formacie 24/7. Napływ kilku tysięcy rejestracje w dzień i ogromny wzrost DAU dawać informacje zwrotne — dość duża liczba skarg na problemy, które nam się nie udawało się złapać na testach. Bardzo dużo w świecie modeli telefonów, systemów operacyjnych, wersji językowych i innymi.

Od razu zaczęły spadać oceny w App Store i Google Play — nadszedł czas, aby przejść na tryb 24/7 i programistom. Dzięki , udawało nam się dość szybko na poprawianie błędów, aktualizacji interfejsy i informować o tym autorów recenzji. użytkownicy w większości przypadków zmieniły oceny pozytywne. Teraz jesteśmy na fali głównie dzięki Product Hunt.

Nie przegap tej fali — trudne zadanie, ale bardzo się staramy. Postanowili zwiększyć budżet na rozwój, aby jak najszybciej wydać nowe wersje aplikacji. Time to market. Bardzo polecamy wszystkich start-upy, jak i stały produktów, sposób na boisko Product Hunt.

To prawdziwy combo-marketing marzenia. Z przyjemnością będziemy odpowiadać na pytania firmach i pomóc korzystać z doświadczenia naszego projektu. Zamiast znalezienia podajemy kolejność czynności przy poszukiwaniu inwestora dla przeciętnego starcie — oczywiście, z obecnością w interfejsie przynajmniej języka angielskiego, a najlepiej i chińskiego i innych .

Czytaj Więcej: lean startup build measure learn

Dodaj komentarz