„Świat, W Którym Pieniądze To Nie Wszystko”

„Punkt” zdjęła film promocyjny-manifest, porównując przedstawicieli małych firm z jachtem, który, pomimo „stormy weather” w gospodarce kraju, rozpościera żagle. Banki zaproponowały przedsiębiorcom podzielić się swoją pozycją na stronie internetowej banku i złożył je cytaty na banerów reklamowych popularnych miejsc w internecie. Niezwykły projekt wywołał szeroki oddźwięk w środowisku biznesowym. Setki biznesmenów z różnych zakątków kraju podzielili się swoją opinią o tym, co jest dla nich najważniejsze w biznesie, dla czego oni stworzyli i rozwijają jego.

Zebrał najciekawsze cytaty, bankierzy wystartował drugi film. Aktorami projektu stały się ich klienci, początkujący i zaawansowani biznesmeni. Powiedzieli, jaki będzie świat, gdy każdy przedsiębiorca osiągnie swoich celów, a najważniejsza z nich nie są pieniądze.

Po uruchomieniu reklamowy kampanii, mamy ogromną odpowiedzi od przedsiębiorców na terenie całego kraju. Nasz manifest „nie Chodzi o pieniądze” okazał się bliski wielu. Setki biznesmenów każdego dnia dzielili się swoim stanowiskiem u nas na miejscu. Jesteśmy w „Punkcie” pracujemy dla małych firm, a przede wszystkim chcemy, aby u przedsiębiorców wyszło plan. Od niektórych cytatów przedsiębiorców nawet łzy w oczach .Czytaliśmy to wszystko i myśleć.

Jaki wspaniały będzie świat, kiedy u nich wszystko się uda. Pomysł drugiego filmu urodziła się sama sobą, możemy po prostu nazywa swoich klientów, biznesmenów z różnych miast Rosji i kazali powtórzyć to, co oni napisali. Jesteśmy bardzo chcieli przekazać nasze uczucie przyszłości świata i energię tych niesamowitych ludzi, aby jak najwięcej ludzi się o nich i ich rzeczywistości. Uczestnikami rolki stały się biznesmeni, którzy są tak zajęci swoim przedsiębiorstwem, co stało się sprawą w ich życiu. Przy tym rozwijają się w różnych dziedzinach życia — od dietetyki do renowacji budynków.

To jeszcze raz podkreśla główną myśl projektu — razem możemy zmienić świat na lepsze. Według przedsiębiorców, udział w projekcie banku „Punkt” — świetna okazja, aby przekazać swoje stanowisko do szerokiego grona przedsiębiorców, aby jak najwięcej przedsiębiorców, zwłaszcza początkujących, spojrzał na swoje dzieło nie tylko z pozycji zysków. Tak, według autora sklepów internetowych i komercyjnych usług Leonida Nikołajewa, przedsiębiorcy, jak i każdemu człowiekowi, bardzo ważne jest, aby zrozumieć, co i dlaczego to robi i jaki efekt chce osiągnąć.

To jakaś forma odpowiedzialności przed samym sobą — ja robię to, co robię, bo chcę określonego rezultatu. „W codziennej rutynie bardzo łatwo stracić ten sens. Jesteś obciążony zadaniami, odpowiadasz na maile, ty się trzęsiesz nad i, w końcu, robisz pracę dla pracy” — mówi Kalisz. Dlatego, gdy w Facebook natknąłem się na promocyjny kampanii banku „Punkt”, krótko sformułować zdanie na wzór „zajmuję się., bo.”, zatrzymałem się, dał sobie 20 minut na spokojnie zastanowić się nad sensem swojej działalności.

Wszystko, co jest związane z moją firmą, dzielę na dwie duże grupy. Wewnętrzne i zewnętrzne. Wewnętrzne czynniki idą w tej kolejności. Wolność postępować tak, jak uważasz za stosowne, odpowiedzialność za swoje życie, perspektywy i pieniądze.

Inny bohater filmu — moskiewski biznesmen Michaił Iwanow-Szuwałow powiedział, że nie może zrezygnować z udziału w kampanii reklamowej „Punkty”, bo ona w pełni odzwierciedla jego wizja firmy. Przedsiębiorcy, firma konsultingowa NERDsulting, było ważne, aby przekazać swoje myśli i doświadczenia do początkujących biznesmenów. Szuwałow pewien, że to pomoże poprawić statystyki zamknięcia firm — teraz chodzi o to, że pierwszy rok swojego istnienia przeżywa tylko jedna z dziesięciu firm.

„Jesteśmy w pełni podzielamy stanowisko banku „Punkt” w sprawie pomocy małym i średnim firmom. Tylko pracując na zasadzie win-win, może zrobić naprawdę dobry biznes. Bez zrozumienia jego cele szanse zbudować stabilną i trwałą firmę, choć nie są równe zeru, ale do niego dążą. Tylko szczere pragnienie, aby pomóc swoim klientom i partnerom daje szansę stworzyć wielką firmę” — mówi Iwanow-Szuwałow. NERDsulting opiera się nie na tym, że chce otrzymywać zyski.

Naszym głównym celem jest pomaganie młodym start-upy i technologicznym firmy jest uczynić świat trochę lepiej. Ważne jest dla nas, aby zobaczyć, że nasi klienci otrzymują możliwość poradzić sobie z tymi problemami, które u nich występują. Kolejny uczestnikiem filmowego stał współzałożyciel firmy type.today Mieczysława . Jego firma zajmuje się tworzeniem kolekcji nowoczesnych czcionek do pisania.

Zdaniem biznesmena, popularyzacja kultury odgrywa zasadniczo ważną rolę dla kraju. Czcionka otacza nas wszędzie, ludzie cieszą się im jak czytelnicy setki razy dziennie, więc kultura wywiera na nas olbrzymi wpływ, zdajemy sobie z tego sprawę, czy nie. Wziął udział w projekcie banku „Punkt”, bo musimy przekazać do rynku użytkowników czcionki znaczenie jego legalnego i licencji.

Formuła jest prosta. Im większy rynek czcionek cyrylicy, tym więcej i częściej nasycony nowościami i silnymi projektami. Niż rynek mniej, tym rzadziej jest on uzupełniany. Chcielibyśmy zwiększyć, w tym za pomocą type.today, poziom kultury.

Poznać stanowisko innych przedsiębiorców i podzielić ich można na stronie internetowej „Punkty”. „Punkt” (wchodzi w skład „Otwarcia” — największej prywatnej grupy bankowej kraju) odmówiła stacjonarnych biur i stała się pierwszym w Rosji całkowicie online banku dla małych firm. Jest on przeznaczony dla 25 tysięcy przedsiębiorców na terenie całego kraju. Klientom oferują telefon i internet-bank — najlepszy dla firm w wersji analitycznego agencji MarksWebb w 2015 roku, całodobowe online-biuro, w stanie rozwiązać wszelkie kwestie finansowe i najdłuższy w Rosji ” dzień operacyjny.

Czytaj Więcej: software development denver

Dodaj komentarz