Wideo: Parodia Przyczep O Okropnościach Czynnika W Doborze Reklam

„Wkrótce na Facebook, Instagram i YouTube, obok ciebie”. YouTube-bloger Lilly Singh opublikowała film o czynnika w doborze reklamy, utrzymany w stylistyce horroru, filmu. W filmie bohaterka Singh stale widzi reklamy związane z jej rozmów lub środowiska.

Na przykład, mówi przez telefon o planach pojechać na Hawaje i zaraz po tym widzi ogłoszenie z tanimi wycieczkami. „Czy kiedykolwiek czułeś, że ktoś czuwa nad tobą. Ktoś, kto zna cię zbyt dobrze. Śledzi każdy twój krok, cały czas, gdziekolwiek jesteś?” — mówi Singh.

W końcu bohaterka dochodzi do wniosku, że wszystkie reklamy są tworzone za pomocą algorytmu, jednak bliscy zaleca się jej udać się do lekarza. Wtedy ona widzi reklamę w Instagram z ofertą znaleźć terapeutę. Na kanał Singh pod nazwą IISuperwomanII podpisana 12 mln osób.

W 2017 roku na szczycie listy najbardziej znanych liderów w dziedzinie rozrywki, sporządzonego przez magazyn „Forbes”. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz