„Właśnie Po Takich Przypadków Użytkownicy Zastanawiają Się O Zainstalowanie Adblock-programy

Eksperci z branży na temat nowych telefonów pełnoekranowych banerach „Megafonu”. Jednym z najbardziej dyskutowanych tematów tego tygodnia był pokaz abonentów „Megafonu” banerów reklamowych na innych stronach. Nowy kanał reklamowy komentowali przedstawiciele Vengo Group, iConGroup, iProspect Poland, Weborama i Happy Monday Family.

Także o sytuacji wypowiedział się przedstawiciel „Megafonu”. Internet to szyny i treści. Szyny zapewnia operator, i płacimy mu za ruch. A treści produkuje dostawca treści. Jeśli operatorzy zaczną brać pieniądze za reklamę, to nie będzie miał kto produkować treści.

Jakie korzyści otrzymują reklamodawcy i zabaw od uruchomienia takiego formatu reklamy. Jeśli się nie mylę, to wszystkie te obiekty związane z budową nowej platformy MegaBanner, która pozwala wykazać ukierunkowanie informacyjno-promocyjne wiadomości użytkownik „Megafonu” podczas ich przeglądania www w internecie. Z prawnego punktu widzenia ten format komunikacji z użytkownikiem jest całkiem uzasadnione, jak, na przykład, komercyjne SMS-mailing, wychodzące bezpośrednio od operatora, a nie od jakiegoś SMS-agregatora, rozsyłającego spam zawsze z rzędu w cygańskim baz nieznanego pochodzenia. Z konsumentów punktu widzenia taka format powoduje całkiem uzasadniona negatyw, ponieważ jest on osadzony na stronie internetowej, znajduje się nad treścią i przerywa .

Operator mógł zrealizować reklamę mniej inwazyjne i bardziej rozdzielczości dla użytkownika sposób, umieszczając ją między ładowaniem stron (tzw. interstitial-format). Jest jeszcze trzecia strona, negatywnie na tę wiadomość, to właściciele witryn, które, o ile mi wiadomo, nie kontrolują podobne noclegów i, odpowiednio, nie otrzymują od nich żadnego wynagrodzenia. Czy może historia z skargami użytkowników wpłynąć na postawy odbiorców do reklamodawców i placówek. Trudno powiedzieć, nie miałam jeszcze okazji porozmawiać z reklamodawcami i zebrać informacje zwrotne.

Ale mam wrażenie, że jednak nie są one bardzo szczęśliwi i najprawdopodobniej zdecyduje się na razie wstrzymać kampanie reklamowe i zrewidować podejście do wyboru formatów, aby nie nasilać rezonans. Myślę, że to logiczne posunięcie ze strony operatorów — zarabiać na swój telefon ruchu. Ale, z drugiej strony, te banery reklamowe pojawiają się na treści boisk i, odpowiednio, na wierzchu innych materiałów promocyjnych, które umieszczają te place zabaw. W tej sytuacji może wystąpić konflikt pomiędzy dużymi ośrodkami, na przykład, tym samym „” lub „Vedomosti”, i reklamodawców, którzy kupują u nich full-screeny.

A następnie na tych full rzutów mogą pojawić się jakieś reklamodawcy nie z brand-safety-kategorii. Operator warto znaleźć kompromis i z punktu widzenia reklamowe, i z punktu widzenia wspólnych cech i zainteresowań z dużymi wydawcami. Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że reklama powinna działać, podobać się, sprzedawać. Ten przypadek — przeciwieństwo. Ludzie widzieli banery na stronach, skarżyli się operatorowi i otrzymywali odpowiedzi.

„Wyłącz reklamy, nic strasznego się nie stało”. To jest absolutnie nieprawidłowa sytuacja. Właśnie po takich przypadków użytkownicy myślą o instalacji reklamy, co niekorzystnie odbija się na całej branży w ogóle. Szanuj konsumenta końcowego, postawcie się na jego miejscu, tworzyć wiadomości, które wywołają radość, a nie odrzucenie.

Mamy wiele telefonii komórkowej, zajmujemy się reklamą i wiemy, że teraz jest to jeden z najbardziej skutecznych narzędzi. Logiczne jest, że operator używa go do wzrostu swoich dochodów. Nie jesteśmy zaznajomieni z prawną stroną wydania. Czy operator jest prawo do ingerencji w ruch abonentów. Z jednej strony, osadzania banery na cudzych treści nie „”, zwłaszcza, jeśli użytkownik płaci pieniądze za ruch operatora.

Taka reklama ryzykuje powodować podrażnienie użytkowników i spowodować . Z drugiej strony, „Megafon” wraz z Google robi jedną dobrą sprawę, odwołując się ostateczne przejście zasobów internetowych na bezpieczne protokoły, co oznacza, że popycha ich coraz nowocześniejsze i lepiej. Dla rynku reklamy internetowej banery reklamowe „Megafonu” — nowy kanał kontaktu z użytkownikami. W kanale planuje pokaz najbardziej odpowiednich dla abonentów ofert, co z kolei przyczynia się do zwiększenia efektywności kanału i zmniejszenia całkowitej liczby wyświetleń reklam internetowych naszych klientów.

„Megafon” prowadzi projekt pilotażowy na wyświetlanie banerów reklamowych tylko na terenie Północno-Zachodniego regionu. Na podstawie wyników pilota zostanie podjęta decyzja o rozszerzeniu geografii projektu, ewentualnych zmianach zasad wyświetlania banerów reklamowych i pozyskiwaniu nowych partnerów. „Megafon” uwzględnia doświadczenia użytkownika i stara się zrobić wyświetlanie banerów reklamowych maksymalnie wygodne i atrakcyjne. Banery wyświetlane są tylko dla abonentów, wstępnie na otrzymywanie reklam od „Megafonu” i jego partnerów.

Abonenci, którzy rezygnują z otrzymywania informacji, jej nie widzą. Każdy abonent może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania reklam banerowych, podłączając darmowe usługi. „Odstąpienie od banerów reklamowych partnerów” i „Rezygnacja z banerów reklamowych operatora”. Baner reklamowy „Megafonu” nie narusza praw i interesów dostawców internetowych i nie zmienia oryginalnego kodu i treści witryny, gdzie zwraca się abonent. Wyślij nam swoje kolumny i aktówki o reklamie i marketingu na marketing@vc.ru.

Dodaj komentarz